externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miss C

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2005
Berichten
13
wie kan mij uitleggen hoe ik een geplaatste externe schijf kan laten functioneren als behorend bij de interne schijf. ik krijg steeds de melding als ik wil "slepen" dat de andere gebruiker (die er niet is) dan niet kan werken.
mijn externe schijf wordt dus gezien als medegebruiker.

miss C
 
Wat gebeurt er als je kopieeren en plakken gebruikt?
 
slepen slepen kan ik wel maar helpt niet om ruimte te krijgen. de externe schijf heeft 40 gb en de vaste harde schijf plm 86 mb, dus ik zou dolblij zijn om de externe gewoon als enige gebruiker te kunnen gebruiken. ik weet niet wat ik daaraan moet doen.
ik heb xp prof.
de schijf is geformatteerd en plug and play,: "dus niet", omdat hij wordt gezien als 'medegebruiker'.
ik ben een redelijke leek, begrijp wel gauw als het mij wordt uitgelegd, maar heb dus zelf geen oplossing.
 
Nou, eerlijk gezegd klinkt je probleem me heel vreemd in de oren. Ik heb ook zo'n externe maar nooit zoiets meegemaakt.
Je krijgt die foutmelding nadat je sleept.
Daarom dacht ik.........misschien met kopieren/plakken wel. Ik zou em eerst aan moeten koppelen om te zien of ik kan slepen.
Ik zie de externe als een opslag en backup schijf.
Wat zie je als je rechtsklikt op die externe schijf in je verkenner? Iets van beveiligen?
 
externe schijf

als ik ga slepen krijg ik de mededeling niet te verplaatsen vanwege andere gebruiker.
en dat is dus het probleem. ik krijg geen extra ruimte hierdoor.
 
Ja maar slepen is iets anders dan kopieeren en plakken of knippen en plakken.
Heb je dat al geprobeerd?
 
ja, ik heb onder "F", nwe schijf, een aantal bestanden gezet maar kan deze niet verwijderen onder "C", vanwege die andere z.g. gebruiker, die niet bestaat.