externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

loreka

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2005
ik heb een externe harde schijf voorheen deed hij het goed en nu op eens kan hij de mappen niet openen .
Hij zegt de map of mappen zijn beschadigt .
Hij is op gedeeld in 3 partitie`s, in bestands deling ntfs .
Mijn vraag is deze ik denk dat het met de boot te maken heeft maar kan me ook vergissen .
Wie heeft hier een oplossing voor .
Ik hoop dat het op te lossen is daar ik anders een heleboel gegevens kwijt ben ,
dat zou heel erg zijn .
Hij werkte altijd met usb 2 erg correct dus mensen wie heeft voor mij een oplossing

Laatst bewerkt:
Mischien zou je een paar punten en hoofdletters kunnen gebruiken??

Geplaatst door Raymond Bos
Mischien zou je een paar punten en hoofdletters kunnen gebruiken??
Klopt helemaal. Maar 50% minder van dit soort opmerkingen i.pv. oplossingen zou een hoop data en mails kunnen schelen .. vooral als je de zoek optie gebruikt ,strand je hier nog wel eens op

Hoi Sulky,

Er is zelfs een topic geopend over hoe een vraag te stellen.
Als je je vraag helder en duidelijk stelt heb je meer kans dat men het ook leest en zodoende een grotere kans op een passend antwoord hebt. Het is inderdaad jammer dat men regelmatig anderen er op moeten wijzen. Ik hoop dat de vraagsteller snel geholpen word met zijn probleem.

@Loreka,

Is de schijf al oud en kan hij niet aan het overlijden zijn?

nee hij is van dit jaar nog .
Hij draaide vanmorgen nog en ineens zegt hij dat de map of bestanden beschadigt zijn .
Dat geeft hij aan via de verkenner .

Laatst bewerkt:
Nee dat is het hem juist ik kan helemaal niets meer doen geen controle niets .
Anders wist ik het wel

Ik ben toch echt bang dat de schijf zelf stuk is . Maar hij is nog geen jaar oud dus heb je garantie gelukkig.

Maar zijn de gegevens niet te achter halen met een of ander programma.
Als dat wel zo is dan wil ik graag weten met welk programma.

Ja, mits de schijf benaderbaar is natuurlijk. PC Inspector is geloof ik meer een proggie die gewiste bestanden terughaalt. Heb ik het mis?

Ja mbv PC inspector kan je verloren gegevens terughalen als ze niet overschreven zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan