Externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

MeXe

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Berichten
8
hallo,
ik heb een WD my passport externe harde schijf.
hij werkte eerst wel, maar ik moest op een mac er iets opzetten, dat ging niet, maar ik heb in de handleiding gelezen dat je dan moest formateren. daarna lukte het wel. maar nu wil ik hem trug op de windows xp aansluiten, maar daar wordt hij niet meer herkend.

help mij aub

mvg MeXe
 
je moest hem waarschijnlijk naar een mac bestandstype formatteren, en die support windows dan weer niet... oftewel, terugformatteren naar een ntfs of fat32...

sluit hem eens aan, en type dan op de windows pc bij start eens in: computerbeheer
ga naar deze link en links beneden staat ergens schijfbeheer... daar staat ie misschien tussen, zo ja rechtermuis erop en formatteren maar weer.
 
je moest hem waarschijnlijk naar een mac bestandstype formatteren, en die support windows dan weer niet... oftewel, terugformatteren naar een ntfs of fat32...

sluit hem eens aan, en type dan op de windows pc bij start eens in: computerbeheer
ga naar deze link en links beneden staat ergens schijfbeheer... daar staat ie misschien tussen, zo ja rechtermuis erop en formatteren maar weer.

ok bedankt.
 
je moest hem waarschijnlijk naar een mac bestandstype formatteren, en die support windows dan weer niet... oftewel, terugformatteren naar een ntfs of fat32...

sluit hem eens aan, en type dan op de windows pc bij start eens in: computerbeheer
ga naar deze link en links beneden staat ergens schijfbeheer... daar staat ie misschien tussen, zo ja rechtermuis erop en formatteren maar weer.

ik heb alles gedaan behalve het formateren want dit gaat niet,
het enigste wat er staat is help.
 
kan je waar ik gister zei dat je heen moest gaan niet ergens op verwijderen drukken en daarna op nieuw?
 
Externe harde schijf,

Ik heb hetzelfde probleem ,op mijn desktop PC draait tie wel Vista,en zet ik hem op mijn laptop Windows 7 dan word hij niet herkend.Ik heb trouwens hetzelde met mijn freecom externe harddisk.Zou het niet aan een driver kunnen liggen?

Groeten.

Rien
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan