Externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

H4RDSTYL3L0V3R

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2011
Berichten
16
Hallo iedereen.
Een paar maanden geleden heb ik een externe harde schijf gekocht van 1 terra (Western Digital Elements 1TB). Omdat ik nogal veel belangrijke software heb moest ik dus back-uppen zodat ik voor eens en altijd safe was. Dus ik alvast een paar films kopiëren naar de externe hdd en zo aan de USB poort van m'n PS3 gehangen. Na erachter gekomen dat de PS3 alleen FAT32 ondersteund kreeg ik een uitstekend idee: 1 partitie van 500 GB NTFS, 1 partitie 500 GB FAT32. Na dit gedaan te hebben via GParted Live USB was ie klaar. Ik start m'n pc terug normaal op, CopyPaste al mijn software, plug hem eruit en er weer in en daar was het probleem: De HDD werd niet meer herkend in Deze computer. Na zeer veel pogingen en research een programma van piratenland geplukt. Het programma was Diskinternals Partition Recovery. Om het verhaal wat korter te maken, na ongeveer 3 weken non-stop recoveren en scannen had ik bijna alles terug, behalve mijn programma's (.exe's), films en een aantal ducumenten vervormd. Als ik de HDD nou inplug flikkert de indicator non-stop en wil Schijfbeheer hem al zelfs niet meer initialiseren, en GParted niet meer herkennen. Ik denk dat ie volledig dood is en dat zou ik wel jammer vinden omdat hij splinternieuw was, en ik hem gewoon in 2 partities indeelden, FAT32 en NTFS. Nou iemand dat nog iets weet ? Ik heb echt alles geprobeerd, een andere kabel, andere pc, in Schijfbeheer initialiseren (er komt steeds 'Gegevensfout: cyclische reduntantiecontrole' ofzoiets). Alvast bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan