dominiqu3
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 feb 2006
Ik heb een externe harde schijf... gebruik deze best vaak omdat ik een laptop heb en veel bezig ben met dvd, video enzovoorts... en anders geen voldoende hardeschijf ruimte heb. ik heb nu alleen het probleem dat als ik mijn externe harde schijf aankoppel ik deze error krijg:
De opgegeven I/O-bewerking op \Device\Harddisk\DR4 is niet voltooid bij het verlopen van de time-outperiode
Dit is sinds ik al mijn persoonlijke data die ik op mijn schijf had staan (was +- 35 GB) naar mijn externe harde schijf kopieerde en opeens hield hij er mee op met een error...(deze herrinner ik mij niet meer)
omdat er op mijn externe harde schijf dus veel data staat die ik heeel heel heeel graag weer terug wil hebben
hoop ik dat jullie mij kunnen helpen... zowel google, msn search als ilse search hebben mij helaas niet kunnen helpen... of vond pagina's die niet meer bestonden
(dus ik heb wel mensen gevonden met hetzelfde probleem)
De opgegeven I/O-bewerking op \Device\Harddisk\DR4 is niet voltooid bij het verlopen van de time-outperiode
Dit is sinds ik al mijn persoonlijke data die ik op mijn schijf had staan (was +- 35 GB) naar mijn externe harde schijf kopieerde en opeens hield hij er mee op met een error...(deze herrinner ik mij niet meer)
omdat er op mijn externe harde schijf dus veel data staat die ik heeel heel heeel graag weer terug wil hebben