Externe Hardeschijf niet herkend door VISTA

Status
Niet open voor verdere reacties.

puretos

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
Ik heb vista op mijn laptop en wanneer ik mijn WS 160Gig externe harde schijf via USB kabel aansluit herkent deze hem niet.

nu heb ik gevonden dat dit een algemeen bekend probleem is met externe harde schijven en vista, maar ik kan geen concrete oplossing vinden hiervoor.

Wie kan mij helpen?

Hoi,

Wordt hij ook niet herkend in schijfbeheer bij beheren?

Modag

Nee hij ziet hem helemaal nergens.
Wel krijg je het geluidje van nieuwe hardware gevonden en het ballonnetje met de tekst nieuwe hardware gevonden.

maar dit verdwijnt weer direct en daarna ziet hij de gehele harde schijf niet meer

p.s ik heb ook al drivers gezocht + gedownload op de website van de fabrikant, dit helpt ook niet

Laatst bewerkt:
Nee hij ziet hem helemaal nergens.
Wel krijg je het geluidje van nieuwe hardware gevonden en het ballonnetje met de tekst nieuwe hardware gevonden.

maar dit verdwijnt weer direct en daarna ziet hij de gehele harde schijf niet meer

p.s ik heb ook al drivers gezocht + gedownload op de website van de fabrikant, dit helpt ook niet

welk bestandsysteem heeft die harde schijf dan?
sluit de harde schijf anders eens aan op een andere usb poort

Bestand systeem?

Het is een externe hardeschijf van WB 160G en op mijn XP besturingsysteem doet hij het wel gewoon.

Op een andere USB poort aansluiten werkt ook niet helaas.
Ik heb hem ook op een andere PC met vista aangesloten maar hier hetzelfde probleem.

bestandsysteem is hoe je harde schijf is geformateerd...

dit is zoals ntfs /fat / ...
dat kan je vinden door in "deze computer"(eventueel dan in xp) te gaan kijken bij de eigenschappen van die schijf

Kan je me ook eens de volledige naam geven van die harde schijf?
dus volledig uitgeschreven zoals het op je doos ofzo staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan