Externe hardeschijf werkt op elke pc behalve die van mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarifu

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2009
Hallo,

Ik heb een externe schijf van Western digital, en sinds kort werkt de schijf niet meer op mijn pc. mijn laptop ziet hem wel, andere pc ziet hem ook wel, maar zodra ik de schijf in mijn eigen pc doe, dan gebeurt er niks, hij herkent hem niet niks. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen. Het was zomaar van de 1 op andere dag, geen andere os ofzo, niks is aan mijn pc veranderd.

Wat de schijf soms ook doet, is aangeven dat de schijf vol is terwijl er nog dik 150 gb bij op kan? Schijf formatteren is geen optie omdat er belangrijke dingen op staan wat ik niet kan verwijderen.

Wie o wie kan mij helpen?

Groetjes

Hoe sluit je de Externe schijf aan? ALs het via USB is kan het zijn als je USB poort een oudere versie is ofzo. DIt had ik een keer met een MP3

ja via usb, maar mijn usb is 2.0 en de harde schijf heeft altijd gewerkt op deze pc

Ik weet niet of het waar is. Maar ik heb gehoort dat windows soms een "Blacklist" maakt. Daarna wordt als het nog een keer wordt aangesloten automatisch geweigert. Nog maals ik weet niet of dit waar is.

Zal kunnen, enig idee waar een lijst staat van die blacklist in windows?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan