Externe hardeschijf

• Onderwerp starter Onderwerp starter umut
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

umut

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Hallo,
3 weken geleden heb ik een externe hardeschijf van iomega gekocht (250 gig). In die 3 weken was er niets aan de hand tot nu opeens. Ik had de harde schijf niet openen. Hij staat aan als ik er niet op klik, maar als ik deze computer open en erop wil klikken valt het ding gelijk uit.
Alle kabels zitten goed.
In me hardeschijf zit al me info en plots opent die niet meer. Hij loopt ook telkens vast als ik hem open.

waar kan dit aan liggen en hoe los ik dit op?

bvd

Je zegt dat hij uitvalt. Bedoel je dat er dan geen stroom meer opstaat of dat hij in windows verkenner niet meer te vinden is.

Bij het eerste dan lijkt het toch op een hardwareprobleem. Je kan het kastje eens open maken om te krijgen of de harddisk van binnen ook goed vast verbonden is. Wel opletten dat je geen zegel moet verbreken want dan zeker niet doen ivm garantie.

Als het tweede het geval is dan zou ik de harddisk eens op een andere USB poort aansluiten en testen of het daarop wel weer werkt.

Dan zou ik toch denken aan een hardware problemen en zou ik aanspraak doen op de garantie. Of je moet nog een PC hebben waar je heb op kunt testen om te kijken of hij het daar ook niet goed mee werkt.

Dan kun je er wel zeker van zijn dat het probleem hardwarematig is en zal mogelijk de voedingadapter niet goed zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan