Externe Hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trippa

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Hallo iedereen,

Vandaag heb ik Windows Vista geinstalleerd. Hiervoor had ik Windows XP en een externe hardeschijf van Toshiba. Hierop zit een wachtwoord, zins ik vandaag Vista heb geinstalleerd kan ik niet meer op mijn hardeschijf komen. Als ik mijn wachtwoord zou willen wijzigen dan worden alle gegevens verwijdert van mijn externe schijf.

Ik ben al de hele dag bezig geweest om te kijken waar dit aan zou kunnen liggen maar ik heb echt geen idee. Ik hoop dat een van jullie mij hiermee kan helpen aangezien ik Vista ook nog niet echt ken.

Groetjes,
Trippa

Stel je zelf ook meteen even de vraag waarom je een WW op je externe hebt zitten... weet wel dat als ik hier op kantoor een Hdd aansluit gaan ze ook zeuren om een WW en die druk ik weg en kan gewoon bij mijn bestanden

grtz

Als ik mijn hardeschijf aan doe en hij begint met laden dan moet ik een wachtwoord invoeren. Ik had bij het begin een keuze om een wachtwoord te gebruiken. Dit leek mij wel handig waar door niet jan en alle man op mijn hardeschijf kunnen, niet wetend dat ik hem nu dus niet aan de praat krijg in Vista.

*edit*
Op dit moment ben ik op mijn werk. Alleen heb ik net even gezocht naar de laatste driver updates. Ben toen op de Toshiba website een CD Update Application tegen gekomen deze ga ik installeren zodra ik thuis kom om even te kijken wat hij doet.

Laatst bewerkt:
Mensen het probleem is opgelost, had een update gedaan en op een of andere manier mijn wachtwoord weer uitgeschakeld en kan nu weer op mijn hardeschijf.

Grtz,
Trippa

Kijk harstikke mooi om te horen weer een tevreden klant...

zou een mod dit kunnen verwijderen.,.:) probleem is opgelost namelijk ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan