Wie kan mij vertellen wat hier aan de hand is. Ik maak al ongeveer een maand of 8 zonder problemen gebruik van een externe HD, La Cie - Porsche, met volgens "Computerbeheer" een Maxtor 250 GB. Tot gisteren. Ik had op mijn bureaublad "Mijn computer" open staan en wel met de inhoud van deze externe HD. Ineens zie ik het window sluiten en tot op heden is de schijf niet meer op welke manier dan ook te benaderen.
Vraag ik onder "Computerbeheer" de "Eigenschappen" van deze schijf op, dan geeft het de volgende melding:
"Schijf 2 - Onbekend - 233,76 GB - Niet geinitialiseerd" In het vlakje er naast staat dan "233,76 GB - Niet toegewezen".
Ik had op deze schijf een grote backup van foto's staan. Moet ik vrezen dat ik alles kwijt ben?
Groet, Hans
Vraag ik onder "Computerbeheer" de "Eigenschappen" van deze schijf op, dan geeft het de volgende melding:
"Schijf 2 - Onbekend - 233,76 GB - Niet geinitialiseerd" In het vlakje er naast staat dan "233,76 GB - Niet toegewezen".
Ik had op deze schijf een grote backup van foto's staan. Moet ik vrezen dat ik alles kwijt ben?
Groet, Hans