Externe HD traaaaaaag

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Danz

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2003
Goedenavond ik had een vraagje..
Ik heb een tijdje geleden een 80 GB Maxtor HD extern 2.0usb , eraan gehangen maar het begint me behoorlijk op te breken dat als ik 500mb wil overschrijven naar een partitie op die HD dat dat wel 20 minuten duurt en er staat in de beschrijving 480Mbps <- is Megabytes of megabits ??
Als dat zo is is het dan normaal dat het zolang duurt?

De externe case is van Manhatten* ..en de usb kaart die ik ervoor bij heb gekocht is van Conceptronic *

*(software hiervan alleen te installeren bij 95 of 98)

*(software bijgehad ali PCI to USB driver installeren
en dan pas de PCI kaart erin plaatsen zodat bij het opstarten de kaart wordt herkend en geinstalleerd met de geinstalleerde software)

BVD..

het is Mbit (B=byte, b=bit). Ik heb dezelfde ervaring, echt snel is het allemaal niet.

Dat is dan aardig waardeloos ik d8 dat het allemaal zo "snel" ging met dat USB2 :confused: :confused: zit ik daar mooi naast zeg....maarrrrrrr schiet me net te binnen onderwijl ik dit tik is dat hij via mijn 98 wel snel is hoe snel weet ik eigenlijk niet dat zou ik dan ff moeten bekijken...maar heeft het niks te maken met XP Pro ?? Iets aanvinken ofzo? Moet je dit rekenen tot een soort van netwerkje?

Het heeft niets met netwerkjes van doen. Firewire schijnt sneller te zijn, maar daar heb je nu niets aan.

20 min is wel vrij lang
ik heb ff 523mg naar usb doorgesluist en heeft 5.12 min
geduurd
usb 2 drivers geinstaleerd
of je kan ook een kaartje pci 2ide aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan