externe HD wordt niet meer herkend door MS Backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluys777

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2010
Berichten
4
Hallo,

Sinds enige tijd ziet Backup-centrum mijn externe HDD niet meer, dit is sinds ik Vista heb hersteld met een herstelpunt.
Ik zie de externe HDD wel gewoon onder mijn computer, kan er ook normaal gebruik van maken met windows verkenner....alleen Backup-centrum ziet hem niet meer.

Mijn externe HDD ligt in een dockingstation boven op de (Medion 8833) PC.

Wie weet raad? gegroet Eric
 
Beste eric, toevallig heeft mijn vader toevallig volledig hetzelfde probleem, met volledig dezelfde medion. Wij zijn nu ook aan het zoeken naar oplossingen, maar hebben er nog geen gevonden.
Als wij eerder een oplossing vinden voor het probleem dan de andere HelpMij forum mensen, zal ik het hier posten.

Wat misschien wel kan helpen, is een backup terugzetten, ipv een herstelpunt terugzetten (doe wel een backup van voor dat herstelpunt! ook best wel alle bestanden back-uppen
 
Beste eric, toevallig heeft mijn vader toevallig volledig hetzelfde probleem, met volledig dezelfde medion. Wij zijn nu ook aan het zoeken naar oplossingen, maar hebben er nog geen gevonden.
Als wij eerder een oplossing vinden voor het probleem dan de andere HelpMij forum mensen, zal ik het hier posten.

Wat misschien wel kan helpen, is een backup terugzetten, ipv een herstelpunt terugzetten (doe wel een backup van voor dat herstelpunt! ook best wel alle bestanden back-uppen

Vast bedankt, ik zoek ook nog even door. Heb via Microsoft wel een soort van probleemoplosser gevonden waarbij ik in veiligemode een paar bestandjes moet verwijderen en daarna direct update moet uitvoeren. Maar voor ik zover was lag mijn PC er al weer uit.
Als ik het nog kan vinden...en het werkt, laat ik het wel even weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan