Externe hdd 3.5 inch case

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dieterken

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2002
Weet iemand waar ik een externe hdd 3.5 inch case zou kunnen kopen? Graag een belgische winkel (verzendingskosten), en aansluiting op usb. Ik kan namelijk nergens 1 vinden onder de 50 euro, en ik ben zeker dat dat moet kunnen...

Hallo

Je moet die zeker kunnen vinden onder de 50 €.

Op sommige p.c. beurzen heb ik die al gezien voor +/- 10 €.... was dan wel een parrallel exemplaar.

Uiteraard kun je ook eens rondkijken bij de lokale p.c. winkels of zelfs op het internet om een rudimentair idee te krijgen...

De eerstvolgende p.c. beurs is nu zondag 12/09/04 in de "beurshalle " in Brugge....

Let er uiteraard op , dat de eventueel benodigde software erbij is .

Peter

Heb al gezocht op internet, en ondertussen 1tje van 40 euro gevonden (zonder verzendingskosten) wat voor mij toch wat te veel is...

Hallo

Dus : opteren v/h parrallele exemplaar op een lokale p.c. beurs i.p.v. u.s.b. ???

p.s. : wat zijn de prijzen v/d lokale p.c. winkels ???

Peter

Hallo

Tsja .... indien parrallel = njet , dan kun je enkel nog opteren voor het recentere u.s.b.

Uiteraard betaal je ervoor meestal
een meerprijs ....

Alhoewel ... een p.c. zonder een parrallele poort ?????

Zelfs indien niet aanwezig , het erbij installeren van een lpt poort in de betrokken p.c. is toch 2 x niks ?????

Niet vindbaar , lijkt mij eerder geen goesting om te bestellen hoor , klant = immers nog steeds koning .....

Dus , indien ik in uw schoenen zou staan ..... lokale p.c. beurs , of eens een lokale verkoper consulteren die beter op de hoogte is v/d technologie......

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan