Externe HDD casing voor Fujitsu MHV2160B

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerac

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
Berichten
26
Situatie
Onlangs heb ik mijn harde schijf laptop van Fujitsu 160GB 4200 RPM vervangen met een Western Digital 320GB 7200RPM (zie review van mij). Zoals je kan raden wil ik dan ook die oude schijf voortaan gaan gebruiken als externe schijf.

Hiervoor heb ik echter een casing/behuizing nodig. Nu denk je ongetwijfeld makkelijk het barst ervan maar "helaas" ik moet je telleur stellen dat ik jullie niet zulke vragen lastig val. Maar wat is nu zo appart dan.

Probleemschets
Sinds kort maken bedrijven 2.5 schijven van 9 t/m 9.5 mm qua hoogte. Je raad het misschien al maar mijn schijf is dus niet 9 niet 10 niet 11 zelfs niet verdomme 12 maar 12,5mm hoog. De breedte en diepte zijn wel normaal.

Na 3 casings van ICIDU, Sweex en Conceptronic geprobeerd te hebben waar ze allemaal niet in pasten (vanzelfsprekend) heb ik het opgegeven en bedacht ik mij dat ik vast niet de enige ben (geweest) met dit probleem.

NU weet ik dat er connectoren zijn zonder omhulsels en een soort van dockingstations (vraag me af of het hier wel in past maar goed doet er niet toe), maar ik wil dat dus niet.

Vraag
Ik zoek dus een externe mobile casing/behuizing voor:
SATA 2,5"
Merk: Fujitsu
Modelnummer: MHV2160BT
Formaat: 160 GB (doet er niet toe maar goed)
Afmetingen (HxBxD) in mm: 12,5x70x100
LINK VOOR VERDERE INFO EVENTUEEL

Kan iemand mij helpen want van website die formaten plaatst van de casings zelf :rolleyes: en niet wat erin kan wordt je helemaal niet wijs. Ik hoop dan ook dat er een oplossing is. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Dit vreesde ik al, kennelijk ben ik de enige die dit probleem heeft waar kennelijk geen oplossing voor is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan