ik heb toch nog enkele vragen...

:
stel nu dat ik het omzet naar FAT, kan ik het dan nog steeds gebruiken als opslagapparaat?? (in combinatie met windows besturingssytemen)
Ja, dat kan alleen is de maximale beperking voor een bestand 4gb
of is FAT alleen speciaal voor de ps3...??
of is het gewoon dat je 2 soorten hebt NTFS en FAT...
ik bedoel voor wat gebruik je het één en voor wat het ander....??
stel dat ik genoeg plaats heb op mijn pc kan ik dan theoretisch alles daar ff opzetten en daarna terug op die externe zetten? (zijn hier risicos aan verbonden??)
Ik zou alles op je pc zetten(als je genoeg ruimte hebt), dan formateren naar FAT 32,alles er weer opzetten,op je ps3 zetten wat je nodig hebt,en dan weer formateren naar NTFS en alles er weer opzetten. Je kan natuurlijk ook de dingen die je nodig hebt op een eigen externe hardeschijf of usb stick zetten die als FAT32 is geformateerd en die in je ps3 stoppen.
nu staat alles mooi in mappen , foto's bij foto's en films bij films..., maar de ps3 kan het niet lezen... (betekend dit dan dat het op NTFS staat??) ...hoe kan ik dat uberhaupt weten op welke bestandsindeling het ingesteld staat??
Om te weten of een schijf als FAT32 is ingedeeld, klikt je rechts op het schijficoon in Deze Computer of in de Verkenner. Kies Eigenschappen. De regel met "Bestandssysteem:" geeft FAT32/NTFS aan.
en wat versta je onder zo'n bestandsysteem??? (is dat gewoon computertaal dat het ene kan lezen en het andere niet of zijn de mappen fysiek anders ingedeeld??)
allebij, een computer met win 98 of lager kan NTFS niet lezen ook zijn de mappen anders weggeschreven en ingedeeld.
ik weet het is een waslijst aan vragen, maar ik ga die harde schijf niet formateren eer ik deftig weet waar ik mee bezig ben...
Dat begrijp ik, zou ik ook niet zo snel doen, en al zeker niet als het mijn schijf niet is.