Externe Hdd Word niet gezien in Deze Computer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mystique

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
Berichten
13
Ik heb een externe Hdd gekocht (Sweex Ex 2.5" Storage Solution 120G) en bij het aansluiten (via USB) verloopt alles normaal. Hij zegt dat ie een externe hdd detecteert en dat ie klaar voor gebruik is enz. Maar als ik vervolgens naar deze Computer ga, dan ziet ie m niet.

Wat kan ik hieraan doen?
BVD Mystique
 
Heeft de externe harddisk 2 usb stekkers, zo ja dan allebei eens gebruiken. Kan zijn dat hij te weinig stroom krijgt van 1 usb poort.

Lukt het dan ook niet geruik eens een andere poort, dit wil ook nog wel eens helpen.
 
Even via het schijfbeheer van Windows de schijf formateren.

Hoe bedoel je? Waar zit het schijfbeheer? Er zaten idd 2 usb aansluitingen op maar die had ik er al allebei inzitten. Maar ik zie nog steeds niks. Waarom kan ik nou noooit ns iets kopen wat ook meteen werkt....! :(
 
als ik het zo bekijk .
ishet alleen maar een een lege doos waar een 2.5 inch hdisk in moet Sweex Ex 2.5" Storage Solution 120G
 
Schijfbeheer kun je vinden door

Start --> Configuratiescherm --> Systeembeheer --> Computer Managment (Heb engels versie en weet even niet hoe ze dit precies vertalen)

Als je dat start dan zie je daar Schijfbeheer staan.
Als het goed is staat daar wel de Harddisk. Klik er 1x op met de rechtermuisknop en kies voor Formateren. Wel opletten dat je de juiste harddisk selecteert.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan