externe schijf reageer niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
harde schijf reageer niet

Ik wist niet dat er twee schijven waren.

Is de eerste (de goede) de schijf waarvan je de foto's mist?
Zo ja, probeer dan het Ubutu verhaal.

De tweede schijf veel errors?
Dan kun je net zo goed stoppen met MHDD, het programma scant alleen, maar repareert niks.
Staat hier ook belangrijke data op?
Hoi ja, mijn schoonzoon heeft er ook 1 gebracht.maar heeft het wel zin om met deze schijf verder te gaan of kan ik de schijf beter weggooien. bijna alleen maar errors. en nee volgens mij heeft hij alles al op een andere schijf gezet.
DE 2ste schijf was die belangrijke en deze geeft geen fouten of errors meer aan.Het Ubutu CDtje heb ik al gebrand ik ga de schijf zo aankoppelen
Bij deze alweer bedankt
Gr marina en u hoort van mij

Hoi ja, mijn schoonzoon heeft er ook 1 gebracht.maar heeft het wel zin om met deze schijf verder te gaan of kan ik de schijf beter weggooien. bijna alleen maar errors. en nee volgens mij heeft hij alles al op een andere schijf gezet.
DE 2ste schijf was die belangrijke en deze geeft geen fouten of errors meer aan.Het Ubutu CDtje heb ik al gebrand ik ga de schijf zo aankoppelen
Bij deze alweer bedankt
Gr marina en u hoort van mij
Hoi hoi
Van alles geprobeerd maar het lukt mij niet.Hij is nu aan het proberen om de fotos te recpveren.maar heb er een hard hoofd in.
Voor het programma van Jan ross vragen zeeen registratienummer en die heb ikdus niet
helaas helaas
Vr gr Marina

Hoi hoi
Van alles geprobeerd maar het lukt mij niet. Hij is nu aan het proberen om de fotos te recpveren.maar heb er een hard hoofd in.

Wat heb je geprobeerd, ik neem aan Ubuntu.
Als je wat meer info geeft kan ik misschien helpen.

Wat heb je geprobeerd, ik neem aan Ubuntu.
Als je wat meer info geeft kan ik misschien helpen.
Biij ubuntu weet ik niet precies wat of ik moet doen.Hij geeft de schijf aan. laat ook demappen zien maar hij opent de mappen niet.
Gr Marina

Hij opent de mappen niet? Ook niet door dubbel klikken of rechter muis > Open

Ga naar System > Administration > Partition Editor.
Deze laat de schijven en partities zien. Als er problemen met de schijf of partitie is wordt daar een melding gegeven.

In het vak rechts boven kun je een andere schijf kiezen.
De schijven in Linux hebben een naam zoals /dev/dsa, /dev/sdb, /dev/sdc, etc.

Je schrijft "Hij is nu aan het proberen de foto's te recoveren". Wie is hij?

Laatst bewerkt:
Het probleem is opgelost of bestaat nog steeds.

Opgelost? Vermeld hier dan wat die oplossing was, zo hebben degenen die gereageerd hebben en andere gebruikers er ook wat aan.

Bovendien is het wel zo netjes om dan de vraag als 'opgelost' aan te geven.

Het probleem is opgelost of bestaat nog steeds.

Opgelost? Vermeld hier dan wat die oplossing was, zo hebben degenen die gereageerd hebben en andere gebruikers er ook wat aan.

Bovendien is het wel zo netjes om dan de vraag als 'opgelost' aan te geven.
Hoi nee ,probleemis niet opgelost maar ben er mee gestopt.
Vr gr en iedereen bedankt
Marina

Ik weet 90% zeker dat het kan, met de juiste software.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan