externe schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
263
hallo mensen,
dit is mijn vraag,heb een externe schijf gekregen van 400gb western digital,deze wil ik als backup gebruiken maar wanneer ik deze in plug en een backup wil maken ik deze moet converteren van fat naar ntfs geeft bij mij station k aan,nu zat ik op het forum en daar werd de zelfde vraag gesteld dus dit uitgevoerd en de letter k gebruikt voor converteren,als ik dit doe wordt er gevraagd om een volume naam te geven,ja en dan weet ik niet wat ik hier moet invullen (misschien dom? maar toch)kunnen jullie mij hier mee helpen of zijn er andere manieren.
 
Je kunt via de verkenner kijken of er een volumenaam bij K: staat.
Die moet je dan evt. invullen.
Staat daar niks, dan vul je niks in.
 
om van fat nfts te maken ga je naar deze computer, dan rechtermuisknop op de externe chijf, dan formateren en dan bestandsysteem maak je daar nfts(standaart) van en klik je snelformateren en start(ofzoiets) als het van nfts naar fat moet kan het ook zo, wel andersom
 
goed

oke mensen ik ga dit proberen en jullie hiren van mij ,kan soms even duren maar ben dus niet altijd thuis,alvast bedankt
 
sorry

hallo mensen de vraag is nog niet op gelost ben nl net terug van vakantie en daardoor er niet aantoe gekomen om te reageren mijn excuses hiervoor, en ik zal de gegeven adviezen uit proberen en dan horen jullie van mij
 
gelukt

zeg mensen het is gelukt,maar nu is er een ander probleem(pje)als ik nu een back up wil maken herkent hij de externe schijf niet wat doe ik hier verkeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan