jobo182
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 apr 2004
hallo,
als ik mijn pc start en het usb stekkertje en de stroom kabel van die externe zijn ingestoken,
dan zie ik dus de externe schijf via deze computer en ook via mijn netwerk,
ik heb nu de laptop gestart met de opstart cd van Arconis True Image en wilde een image maken van de C,
heb gekozen om die back-up op te slaan op die externe schijf, die ik dus kon benaderen via netwerklokaties,
de back-up begon, wel langzame vooruitgang, maar...................
halverwege verscheen de melding:
E0007004
kan geen gegevens schrijven naar het back-up bestand.
dit is mogelijk aan de media van selecte kwaliteit te wijten.
ok
daarna de melding:
maken van back-up is voltooid met fouten.
1. zou dit inhouden, dat die back-up niet via het netwerk naar die externe geschreven kan worden ?
ik heb daarna een nieuwe image gemaakt en gekozen om die op te slaan op de D partitie van de laptop,
deze is wel goed gegaan ! (maken van back-up voltooid zonder fouten)
2. nu zou ik dat bestand kun kopiëren via het netwerk naar de externe schijf, maar kan ik dan toch dat backup bestand kiezen, als ik die image wil terug zetten op de laptop ?
als ik mijn pc start en het usb stekkertje en de stroom kabel van die externe zijn ingestoken,
dan zie ik dus de externe schijf via deze computer en ook via mijn netwerk,
ik heb nu de laptop gestart met de opstart cd van Arconis True Image en wilde een image maken van de C,
heb gekozen om die back-up op te slaan op die externe schijf, die ik dus kon benaderen via netwerklokaties,
de back-up begon, wel langzame vooruitgang, maar...................
halverwege verscheen de melding:
E0007004
kan geen gegevens schrijven naar het back-up bestand.
dit is mogelijk aan de media van selecte kwaliteit te wijten.
ok
daarna de melding:
maken van back-up is voltooid met fouten.
1. zou dit inhouden, dat die back-up niet via het netwerk naar die externe geschreven kan worden ?
ik heb daarna een nieuwe image gemaakt en gekozen om die op te slaan op de D partitie van de laptop,
deze is wel goed gegaan ! (maken van back-up voltooid zonder fouten)
2. nu zou ik dat bestand kun kopiëren via het netwerk naar de externe schijf, maar kan ik dan toch dat backup bestand kiezen, als ik die image wil terug zetten op de laptop ?