externe schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

phb1990

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2008
hallo,
ik heb vanaf gisteren een harde schijf (extern - Dane Elec - 320 Gb). En ik kan alles erop zetten behalve 2 grote bestand ( nl : 6 Gb en één van 7.03 Gb) Ze zijn belangrijk voor mij. Het zijn ISO bestanden. Ik heb gezien dat er iemand dat ook heeft gevraagd voor een USB-stick en dan moest hij via -> start-> uitvoeren -> CMD ->convert x: /fs:ntfs ?? wel dat heb ik gedaan ( bij mij komt er een zwart schermpje waar ik dat moet intypen is dat ook normaal ? ) Als ik het in het zwart schermpje typ krijg ik dan : u bent niet gemachtigd om dit uit te voeren. Maar ik ben toch de eigenaar ? wat moet ik dan doen ?? :( ik word zot van die harde schijf !!!!
of is er een andere manier ?

aja nog een vraag is Dane elec een goede harde harde schijf ?

Dank bij voorbaat
PHB1990

Hang het ding nu eens gewoon aan de pc en formatteer 'm vanuit Windows NTFS. Al je problemen zijn dan uit de wereld. Ga niet klungelen met Dos commando's, da's leuk voor een schijf waar al gegevens opstaan die er niet af mogen en welke schijf desondanks toch van FAT naar NTFS moeten worden omgezet, zonder dat dit om de één of andere wijze anders kan. Gewoon in Windows formatteren dus.

Laatst bewerkt:
hey,
sorry maar ik kan niet goed overweg met de pc, wat bedoel je met formatteren ? en hoe doe je dat ? :( sorry voor de debiele vraag.
Maar dus als ik dan de harde schijf heb geformatteerd kan ik door ISO-bestanden opzetten?

Dank bij voorbaat !!
mvg
PHB

Je sluit de schijf aan, gaat naar "Deze computer", klikt vervolgens met de rechtermuisknop op de externe disk en uit het menu kies je voor formatteren (NTFS) en ja, dan kun je grote bestanden kopieren.

ok dank u wel ik heb het gevonden ^^ het is momenteel bezig
nog een bedankt !!

mvg
PHB1990

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan