Externe speakers op 2333HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

apjekills

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2008
Beste mensen,

Ik heb thuis een monitor van Samsung, de 2333HD. Je kunt daar in het menu de speakers uit zetten zodat het geluid via de externe speakers gaat. Maar mijn vraag is hoe sluit ik die speakers aan?

Ik heb als speakers de Logitech Z523. Op een van die speakers zit een kabel met een groene stekker. Als ik die aansluit op de koptelefoon aansluiten op de monitor dan komt er een brommend geluid uit dus dat werkt ook niet.

Gr.
Damy

Speakers moeten bijna altijd in je computer.
Probeer het eens gewoon in je computer.

En laat alles uitstaan in de monitor.

Werkt het niet kan het misschien een driverprobleem zijn.

Succes,

Sorry ik ben er wat vergeten bij te zetten. De speakers doen het op de computer wel, want dan doe ik het stekkertje gewoon in de computer. Maar ik wil die speakers ook gebruiken voor mijn xbox360.

Ik gebruik voor mijn 360 een hdmi kabel dus het geluid gaat via mij monitor. Maar op de monitor zelf kan je dus externe luidspreker aan zetten.

De monitor heeft geen audio output, alleen een kabel voor je koptelefoon.

Beste Apjekills,

Er zit een audio output op het achterpaneel van de monitor. Aangezien je speakers een 3,5mm aansluiting hebben, zul je echter wel een verloop-kabel nodig hebben om de 3,5mm om te zetten naar de benodigde aansluiting.
Waar de audio output precies zit, kun je in de handleiding terugvinden. Mocht je deze kwijt zijn, kun je deze downloaden via de volgende Link

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan