externe ssd langzaam

ceeslm

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
ik heb een externe ssd gekocht via vinted van 2 tb ,maar deze is zo traag en onregelmatig .
De snelheid van schrijven komt niet boven de 18 mb uit en schommelt de hele tijd van 3.4 tot 18 mb/s.
Deze heb ik geformateerd naar ntfs ook andere kabel gebruikt maar niets helpt.
Het is er zo een uit china dus ik vermoed dat het aflopende zaak is en in de vuilnis verdwijnt als niemand een oplossing heeft.
Bij de ingevoegde foto kan je zien wat ik voor info ik kreeg bij easeus partition master

Bijlagen

• Image1.jpg
    Image1.jpg
    51,7 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Die vertaling in de interface "Selecteer een chauffeur"

Misschien even meer en type opgeven, want hier kunnen we weinig mee.

Kijk eens naar de gegevens en waarden met CrystalDiskInfo en CrystalDiskMark.
Kijken onder > Eigenschappen > Hardware> Eigenschappen > Instellingen wijzigen > Beleidsregels > Beleid voor schrijfcache voor Betere systeemprestaties

Waarom staat er bij de vraag/probleem geen merknaam, fabrikant, leverancier, model, type, prijs e.d.? Het is wat RogerS zegt, "hier kunnen we weinig mee".

Maar goed, ik heb nu vanuit hier de SSD "ingestraald" en deze zou nu beter moeten werken.;)

Laatst bewerkt:
Ik ben ook bang dat dit een miskoop is geweest in China is 2 tb nooit wat je krijgt.
Heb daar in het verleden ook problemen mee gehad

Ik weet ook wel dat je alle info wil weten maar ik heb niets geen merk geen fabrikant niets alleen zoals ik al zei 2 tb en uit china dat is alles

Wat heb jij betaald en wat is de marktconforme prijs voor een SSD van die grootte? Heeft Vinted geen retour mogelijkheden? Geld terug?

Laatst bewerkt:
Ik zocht daar (vinted) op externe SSD, en kom dan een Franstatige aanbieder tegen, een 4TB schijf voor 40,60 Euro :eek: (Te mooi om waar te zijn !)
Daarnaast het onderstaande:

Kopersbescherming​

Lees hier hoe we de Kopersbescherming berekenen

Terugbetalingsbeleid​

Je kunt een volledige terugbetaling ontvangen als je bestelling:
  • nooit is verzonden of is kwijtgeraakt
  • beschadigd aankomt
  • totaal niet overeenkomt met de beschrijving
Je hebt 2 dagen om een claim in te dienen vanaf het moment dat het je bestelling als gemarkeerd is ontvangen, ook al is het niet aangekomen. Kopers betalen de kosten voor het terugsturen, tenzij anders overeengekomen. Meer informatie vind je in ons Terugbetalingsbeleid.

Het zou me niets verbazen als er een paar goedkope SD-kaartjes in het apparaat zitten...

De TS zit ermee in zn maag, en (ook) in dit geval is goedkoop, duurkoop...
Ik denk zelf dat dit, na het bekijken wat er inwendig inzit, een enkeltje prullenbak word !

Terug
Bovenaan Onderaan