Externe TV luidspreker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gijsneter

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2010
Hallo iedereen,

Ik heb een Samsung UE32ES5500, en hierop zou ik graag externe speakers op willen aansluiten die het liefst via de normale tv bedient kunnen worden.

Alleen ik heb geen idee welke goed zijn. Ik wil graag mooi, helder geluid met een goeie bass. Mijn budget is max. €100. Ik game ook vaak op die tv.

Groeten en bedankt!
Gijs

Bump.. Of gaag even in een ander topic zetten waar er wel op word gereageerd aub

Ik wil graag mooi, helder geluid met een goeie bass. Mijn budget is max. €100.

Mooi en goed? Wat is dat? Smaken verschillen. Max 100 euro wordt moeilijk.
Zou voor een 2.1 speakerset gaan en op hoofdtelefoon aansluiting aansluiten (zodat hij via tv bedienbaar is).

Het is heel spijtig maar voor €100 euro heb je niet veel. In ieder geval niet iets wat het geluid merkbaar beter maakt dan dat van je tv. Je kan beter even doorsparen tot je wat meer hebt. Als je het geluid van je tv wil verbeteren is een subwoofer toch al gauw een must. Voor €200 of €300 heb je wel wat leuks bij de mediamarkt ofzo.

Ik ga vandaag naar de mediamarkt om effe te kijken naar een Akai. 5 boxjes en een subwoofer, dus daar effe beluisteren

Hallo!

Vandaag dus naar de mediamarkt geweest. En daar is mijn oog gevallen op de Logitech Z906.. Man man man, wat een geluid! Hij kan ook op de tv dmv een optische kabel.. Bij de mediamarkt kost die kabel 1Meter : €30 (!!!) Weten jullie een bekende winkel die ze vele malen goedkoper verkopen?

Groetjes

Hmm. Dat is wel een nadeel. Voordeel is wel dat die afstandsbediening van de Logitech erg klein is en ik geen dvd speler nodig heb.

Is er erg veel verschil tussen de kwaliteit van de kabels of maakt dat weinig uit?

Als je hem aansluit en met rust laat (niet telkens in en uit plugt) zal kwaliteit niks uitmaken (Zolang ze maar licht doorlaten :))

Thanks, dan ga ik voor een goedkoop kabeltje. Bij de mediamarkt kost hij nu (actie) €277,--. Bij Redcoon.nl €250, is die betrouwbaar?

Heb zelf mijn 3d brillen bij redcoon besteld. Geen problemen ondervonden werd netjes bezorgd binnen een week.

Ik heb 'm hoor mensen! Kan het iedereen aanbevelen. Tis niet goedkoop, maar wil je dit geluid met een bluray speler erbij ben je minimaal €600/€700 kwijt! Ik kan het iederee aanbevelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan