Hallo mede Forumleden,
Hierbij een vraagje.
Op een HP Elitebook 8460p heb ik de Windows 7 Ultimate 32bits ge-upgrade naar een Proffesional 64 bits systeem. Geheel vlekkeloos verlopen.
Drivers installeren en alles is ook allemaal vlekkeloos verlopen dankzij de software van HP, Support Asisstant.
Tot ik zover kwam om de back up van bestanden, wat stond op een Western Digital My Passport 0740 250GB over te zetten naar de laptop.
Hij geeft de externe harde schijf niet meer aan in Mijn computer. Wel zijn de drivers gewoon geïnstalleerd.
In schijfbeheer geeft hij aan dat hij niet geïnitialiseerd is, ook geeft hij niet aan hoeveel geheugen op de externe harde schijf zit.
De laptop zelf geeft wel aan dus dat hij gewoon aangesloten is. Want het lampje flikkert ook.
Als ik dan wil initialiseren geeft Windows een foutmelding van "kan opdracht niet uitvoeren door fout in i/o apparaat"
Ook in command prompt heb ik allerlei codes al proberen uit te voeren en ook dit mocht niet baten.
Ik ben ten einde raad, heb diverse programma's al uitgeprobeerd. Geen oplossing tot nu toe.
Ik hoop dat jullie mij konden helpen.
Groetjes Johan
Hierbij een vraagje.
Op een HP Elitebook 8460p heb ik de Windows 7 Ultimate 32bits ge-upgrade naar een Proffesional 64 bits systeem. Geheel vlekkeloos verlopen.
Drivers installeren en alles is ook allemaal vlekkeloos verlopen dankzij de software van HP, Support Asisstant.
Tot ik zover kwam om de back up van bestanden, wat stond op een Western Digital My Passport 0740 250GB over te zetten naar de laptop.
Hij geeft de externe harde schijf niet meer aan in Mijn computer. Wel zijn de drivers gewoon geïnstalleerd.
In schijfbeheer geeft hij aan dat hij niet geïnitialiseerd is, ook geeft hij niet aan hoeveel geheugen op de externe harde schijf zit.
De laptop zelf geeft wel aan dus dat hij gewoon aangesloten is. Want het lampje flikkert ook.
Als ik dan wil initialiseren geeft Windows een foutmelding van "kan opdracht niet uitvoeren door fout in i/o apparaat"
Ook in command prompt heb ik allerlei codes al proberen uit te voeren en ook dit mocht niet baten.
Ik ben ten einde raad, heb diverse programma's al uitgeprobeerd. Geen oplossing tot nu toe.
Ik hoop dat jullie mij konden helpen.
Groetjes Johan