Extra afwijkende eerste pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

hackerfrans

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 dec 2001
Ik heb een document (Word 2000) dat momenteel zo in elkaar zit:

-voorblad (geen paginanummer, voettekst)
-inhoudsopgave (paginanummer 2, voettekst)
-rest van het document

Ik wil dit zo hebben:

-voorblad 1 (geen paginanummer, geen voettekst)
-voorblad 2 (geen paginanummer, voettekst)
-inhoudsopgave (paginanummer 2, voettekst)
-rest van het document

Hoe kan ik dat doen zonder het eerste voorblad in een apart document te hoeven zetten?

je moet sectie-einden invoegen. Per sectie kan je dan opties als kop/voettext enzo bepalen.
Is wat lastig uitleggen, maar kijk eens even in de help-functie van Word, dan kom je er wel uit.

Geplaatst door madmuppet
je moet sectie-einden invoegen. Per sectie kan je dan opties als kop/voettext enzo bepalen.
Is wat lastig uitleggen, maar kijk eens even in de help-functie van Word, dan kom je er wel uit.

Daar was ik al mee bekend. Ik kwam er alleen niet uit. Maar ik was vergeten de veranderingen door te voeren. Nu is het gelukt. De oplossing is eigenlijk heel simpel:

-Op de eerste pagina wat tekst neerzetten, dit wordt de eerste pagina in de nieuwe situatie.
-Invoegen -> eindemarkering -> pagina-einde (=CTRL-ENTER)
-Op de eerste pagina de kop/voettekst weghalen.
-Op de tweede en volgende pagina's de nummering opnieuw instellen en starten bij 1.

Niettemin bedankt.

Invoegen sectie einde.

Vanaf dat moment heb je dus eigenlijk twee verschillende documenten aan elkaar geplakt. Gevolg Als je in het eerste document bijvoorbeeld een voettekst def. dan hoeft deze niet in het tweede "document" voor te komen.

Veel geluk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan