Extra bestand op gebranden CD plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jehobo

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2001
Ik heb een spel gekopieerd van cd naar cd in Nero nu wil ik op deze gebranden cd een extra bestand plaatsen hoe doe ik dit in Nero !! ik heb geprobeerd gewoon de file te branden maar dan zie ik daarna allen de file en de rest van de gebrande cd is weg !!!

uit de help van Nero :

Data-cd's branden (zonder gebruik van een multisessie)
Als een cd wordt gebrand zonder een multisessie, wordt er aan het einde van het brandproces een inhoudsopgave voor de cd gemaakt. Als je de optie Cd sluiten inschakelt, is de cd beschermd tegen schrijven en kun je de cd niet verder branden. Als je deze optie niet inschakelt, kun je nog meer sessies branden. Alleen de laatste sessie wordt echter weergegeven, dus lijkt het alsof er verder niets op de cd staat. Dat is natuurlijk niet zo! Je kunt het programma Nero Multi Mounter gebruiken om de inhoud van de andere sessie te bekijken. Het is raadzaam om de optie Data-cd (Multisessie) te gebruiken als je een data-cd met meerdere sessies maakt.

Dus als ik je goed begrijp heb je een kopie gemaakt van een bestaande spelcd??? En hier wil je nu achteraf nog een extra bestand bij???
Ik denk? dat dit niet mogelijk is, daar 9/10 deze cd dan al gefinaliseerd is...

Maak een image van de gebrande cd en zet het bestand in die image met bijvoorbeeld Winiso of Iso buster.
Daarna opnieuw een cd maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan