Extra beveiliging voor downloaden verschijnt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
Berichten
894
OS WinXP SP2. Heb een oudere PC P3 450/192 MB opnieuw geinstalleerd. Na een keer vastlopen PC tijdens instal SP2 en uninstall SP2 er wel op gekregen.
Nu verschijnen echter niet meer de berichtmeldingen als er iets gedownload wordt. Voor mij niet zo`n probleem maar deze PC is voor digibeets en dus is het dan wel handig als er een extra scherm tussen zit.
Waar kan ik dit weer voor elkaar krijgen ?
 
Ga naar Start > Instellingen > Mapopties, tabblad Bestandstypen.
Voor elk bestandstype waarvoor je een downloadbevestiging wilt hebben doe je het volgende:
Selecteer het bestandstype in de lijst. Klik op Bewerken. Zet in het venster "Bestandstype bewerken" een vinkje bij "Openen na downloaden bevestigen". (Zie bijlage.)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Heel goed. Die heb ik gevonden. Maar zie in de lijst bestandstypes geen .exe en .com Waar kan ik voor deze bestandtypes dan deze optie aangeven ?
 
COM vind je onder MS-DOS-toepassing en EXE onder Toepassing.
(Als je nog meer zaken niet kunt vinden: selecteer het bestandstype en kijk onder het venster wat er achter Extensie verschijnt (zie bijlage). Zo kun je ook snel even de hele lijst doornemen om te kijken of er nog meer bestandstypen zijn waar je een bevestiging voor wilt hebben.)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Dank ! In mijn Engelse versie kantoor versie staat ze er niet bij. Zal vanavond wel eens op de betreffende PC kijken maar de opzet is me wel duidelijk. Nogmaals dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan