extra boxen op mini stereo

Status
Niet open voor verdere reacties.

ecross

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2009
hallo allemaal,

op mijn mini stereo set (jvc ux g39) wil ik graag een extra set boxen aansluiten. Op mijn setje zitten 2 stereo boxen uitgangen (zulke zwart en rode klipjes waar je de zwarte en rode draadjes van je boxen in moet stoppen) en nu wil ik er nog 2 boxen op aansluiten (ook met zwarte en rode draadjes) kan ik gewoon twee draadjes in een gaatje proppen?
ik heb er ook een line in, line out, usb en phones ingang op zitten. Kan ik daar wat mee?

alvast bedankt.
Ecross

Handleiding voor wat je met die ïn en uitgangen kunt doen vind je hier: http://www.gebruikershandleiding.com/JVC-UX-G39-/handleiding-5-56573.html (o.a. mp3 speler aansluiten, etc.)

Als je de extra boxen aansluit zoals jij voorstelt (parallel), is er een redelijke kans dat je de eindversterker opblaast zodra je het apparaat iets harder zet. Als je persé extra boxen wilt aansluiten, zet deze dan in serie (doe de rode draad van box 1 in het rode gat van het linker kanaal, knoop de zwarte draad van box 1 aan de rode draad van box 2, steek de zwarte draad van box 2 in het zwarte gat van het linker kanaal... doe hetzelfde met het rechter kanaal...) Op deze manier komt er wel iets minder vermogen uit, maar houd je de boel heel....

nee alleen met jackets zou het kunnen anders heb je reciever nodig

ik ga die serie aansluiting van ErpCity proberen
edit: het werkt, ik hoef het volume maar een beetje harder te zetten voor het zelfde geluid

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan