Extra cd-rom die er helemaal niet is

Status
Niet open voor verdere reacties.

messy

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Ik heb een DVD-ROM-spelerstation en een DVD-rewriter-station, maar sinds ik de DVDrewriter heb geinstalleerd heb ik ook een extra station op mijn computer met CD-rewriter-station. zou dit misschien komen doordat ik mijn cd-rewriterstation (die er al in zat) heb laten vervangen door die dvdrewriter. En hoe kan ik dit oplossen? :confused:

is een virtuele station
heb je geen programma zoals deamon-tools ,isobuster
geinstaleerd

Heb je Alcohol120%, Clonecd of iets dergelijks geinstalleerd?

Nee ook niet daarom vind ik het zo extreem raar het is gekomen nadat de DVD-rewriter is geinstalleerd en dat is gedaan door het bedrijf waar ik hem heb gekocht en waar ik ook mijn computer heb gekocht. Dat is trouwens een gerenomeerd bedrijf

Dan zou je dat bedrijf even moeten navragen mischien hebben ze dat wel bewust gedaan.
dan weet je het toch zeker.

Kijk eens of het volgende wil helpen.
Ga naar Deze computer>eigenschappen>hardware>apparaatbeheer>Dvd/cd-rom stations>Zoek hier de drive op die niet klopt, klik met rechts en kies voor "installatie ongedaan maken".
Start hierna de pc opnieuw op.

Ga naar Deze computer>eigenschappen>hardware>apparaatbeheer>Dvd/cd-rom stations>Zoek hier de drive op die niet klopt, klik met rechts en kies voor "installatie ongedaan maken".

Heb ik geprobeerd, toen was die weg en 10 seconden later deed de computer automatisch een reboot (wat best raar was kreeg een blauw scherm met allemaal kleine witte lettertjes voorbij flitsen) en na de reboot was de cdrom-drive gewoon weer terug :(

en heb je nog contact met dat bedrijf gehad want die hebben dat er dus gewoon opgezet blijkt uit jouw woorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan