• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

extra DTpicker via commandbutton

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spiesse

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2011
beste,

back in action and getting stuck :)

wie heeft een eenvoudige code om met een click op een commandbutton een dtpicker toe te voegen op een multipage van een userform?

groeten

spiesse

Zet het kalender-element in een apart userformpje.
Zo roep je het op via een button of event.

cobbe,

userform kunnen aanmaken en kunnen regelen dat commandbutton datum in textvak plaatst. wel blijft hij niet op het desbetreffende tabblad van de userform staan... wat wel de bedoeling moet zijn...

Ik kan uw bestand niet openen in Xl2007.

Er ontbreekt een karrevracht aan onderdelen.:)

lol :)
ik zit op het werk met 2010, zal mss daarmee zijn :)

ik weet niet of je in jouw archieven mss een bestand zitten hebt voor statistieken en opleidingen in op te maken ;)

greets,

spiesse

Neen, jammer genoeg niet ik zou het u anders persoonlijk komen brengen.:d

tis nie ver e tzeetje :)

als je de drang voelt om mee te werken aan een bestandje morgen... ik kan je genoeg ideeen geven :)

zou willen werken met invoerscherm waarin zoveel mogelijk zichtbaar is... dat er niet echt in de cellen van excel zelf moet geprutst worden...

het bestand dat ik geupload heb is een beginbestand... waar véél plaats is voor verandering :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan