Extra e-mailaccount zichtbaar maken in

Status
Niet open voor verdere reacties.

indiaantje

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Hallo,

Ik heb een nieuwe e-mailaccount aangemaakt. Mijn vraag: hoe krijg ik deze zichtbaar in Microsoft Windows Mail. Dit is namelijk niet mijn hoofdaccount.
Wil dus graag beide e-mailaccounts kunnen zien.

Gr. Diana

Klik bovenin op het knopje links van Start.
Kies Opties.
Kies E-mail accounts.
Hier kun je net zoveel accounts toevoegen als je maar wilt.
Ook kun je daar aangeven welk account je standaard account is.

Sorry, maar heb geen start-knop linksboven. Gebruik Windows Mail versie 6.0 (Vista). Onder extra zit wel account maar daar kan ik niet vinden dat ik meerdere accounts zichtbaar kan maken, wel dat ik daar mijn hoofdaccount kan instellen.

Het probleem zit hem niet in een extra account aanmaken, dat is me wel gelukt. Maar hoe kan ik naast mijn standaard mail ook de inbox van de extra account in mijn mail zichtbaar maken. Dus beide accounts.

Wat bedoel je met zichtbaar maken?
Als je een account toevoegt komt o.a. de inbox ervan aan de linkerkant onder het hoofdaccount te staan.
Dat gebeurd bij jou niet?

Juist dat bedoel ik, goed van je. Nee, ik heb een account aangemaakt, werkt ook want heb het getest, maar zie het inderdaad niet aan de linkerkant staan.

Dat is vreemd inderdaad, dat heb ik nog niet eerder gezien en zou zo ook niet weten wat daar de oorzaak van zou kunnen zijn.
Als je een mail naar dat adres stuurt en dan met Windows Mail ophaalt, zie je de mail dus niet binnen komen?

Dank je, maar het is opgelost. Dacht dat ik een aparte e-mailbox kreeg, maar alle mail verzonden naar de extra account komt gewoon in mijn inbox. Is het wel mogelijk dit te scheiden, weet je dat misschien? Zal dit in ieder geval als opgelost zetten.

Zijn het echt 2 gescheiden accounts of is de nieuwe een alias van het hoofdaccount?

Haha! Tja! Een alias van een email adres is een andere naam voor een email adres en die werkt dan op hetzelfde hoofd account.
In dat geval zul je deze ook niet als apart account aan de linkerkant in Windows mail zien.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan