extra fan op CPU

• Onderwerp starter Onderwerp starter apen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben het totaal met royb3 eens, het heeft gewoon geen zin om je cpu over te clocken, hij gaat alleen maar minder lang mee, en of je beter kan gamen ligt bijna voor 100% aan je videokaart. Internetten heeft met je provider te maken, same als downloaden. Ik denk trouwens ook dat het niet zo makkelijk is om deze te overclocken

Voor mij is het nog een beetje onduidelijk, wat je wil is dus nog 1 fan op de Scythe Mugen 2? Weet je zeker dat dat kan ?

Door overklokken ga je echt niet sneller internetten/gamen/downloaden.

Nee je internetsnelheid gaat er wel niet mee omhoog, maar als je pc de browser amper aan kan en je overklok gaat het wel wat sneller (en denk aan downloaden met SSL):D maarja dat kan die i5 natuurlijk makkelijk aan.

@Apen

Ik heb geen flauw idee of dat kan bel die zaak dan even of al weet je dat het kan, kan je hem toch zelf er op zetten

ff op site gekeken dit staat er:

Multi Fan Mount Structure
As with the former Mugen it is possible to mount the supplied fan in four different directions. By this, the user can arrange the air flow to the circumstances of his deployment area. Furthermore, a maximum of 4 fans be installed, the needed fan clips have to be bought separately.

maximaal 4 fans?

ja, is mogelijk, maar waarom zou je dat doen? houd je van herrie, succes dan.

detailed_image_227.jpg

Dus dan heb je deze beugeltjes nodig:

http://www.highflow.nl/cpu-coolers/...-120mm-fan-clip-scy-12fc-type-a-2-stuks-.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan