extra fan

Status
Niet open voor verdere reacties.

num1wr82

Banned
Lid geworden
13 jun 2006
ik had een vraagje:
ik wil graag een extra fan inbouwen aan de achterkant van mijn pc alles lukt tot nu toe:
waar moet ik het stekkertje plaatsen????

System of case fan connector op het mobo, indien je die erop hebt zitten, anders morgen even een verloopmolex halen hiervoor, om hem op een voedingsconnector, oftewel molex te proppen.

euhmm ok....
maar wat is een verloopmolex???
en mobo is gewoon moederbord he???

num1wr82 zei:
euhmm ok....
maar wat is een verloopmolex???
en mobo is gewoon moederbord he???

Jazeker, meestal zitten er meerder connectors op een "mobo", even je manual erbij pakken, of even kijken hoe die van je cdp fan eruit ziet, en net zoiets zoeken, niet eraf halen als de comp draait, hoor.:D

Enne, een verloopmolex in een vrouwtjes stekker die in/aan je voedings kabel kan, die voor je hdd enzo, en aan het andere eind meerdere contrastekkertjes voor fans heeft, naar 5, 7 en 12 volt, b.v.

naja ik heb denk ik net de veroorzaker gevonden van mijn vorige probleem: dat de pc steeds uit viel.
kwam denk ik dordat de 2 harde schijven te dicht op elkaar zaten dus heb ik de floppy drive eruit gehaalt en ze verder uit elkaar gezet en een ventilatortje ertussen;-)
tis wle leuk allemaal mijn oom die normaal voor de pc zorgt is op vakantie dus nu kan ik er lekker mee rommelen;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan