Extra geheugen, maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinnie82

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Hallo allemaal,

Ik heb op dit moment 512 MB RAM geheugen en zou hier graag 1 GB bijzetten. Mijn vraag is nu welk merk/type ik het beste kan nemen en waarom?

In de bijlage zijn de specs te vinden zoals ik ze met Everest Home heb uitgelezen. Als er nog andere specs nodig zijn hoor ik het graag.

Mvg,
Vinnie

Bijlagen

Hallo allemaal,

Ik heb op dit moment 512 MB RAM geheugen en zou hier graag 1 GB bijzetten. Mijn vraag is nu welk merk/type ik het beste kan nemen en waarom?

In de bijlage zijn de specs te vinden zoals ik ze met Everest Home heb uitgelezen. Als er nog andere specs nodig zijn hoor ik het graag.

Mvg,
Vinnie

t liefst een kingston, maar dan heb je gegarandeerd een goed merk, heel betrouwbaar, maar dan moet je t.o.v. de rest wel ietsje dieper in je tas

En anders? Als ik wat minder diep in de buidel zou willen tasten?

En anders? Als ik wat minder diep in de buidel zou willen tasten?

dan kan je gaan voor een samsung(ook heel degelijk)
of, voor een dane-elec, ook een goede fabrikant

maar...ik maak je nu 1 ding wijs...koop nooit een merk waar je nog nooit van hebt gehoord

Tja, stel dat je nog nooit van kingston hebt gehoord:p

Anyway, voordat je geheugen gaat kopen, zijn er wel een aantal dingen waar je rekening mee moet houden. Je kan niet zomaar elk geheugen in je computer stoppen.

Dit is dan je moederbord, en daar kan het volgende geheugen in.
MSI zei:
Supports DDR266/333/400 DDR SDRAM for two 184-pin DDR DIMMs
Je kunt met Everest ook zien wat voor geheugen je er nu in hebt zitten, ik zou proberen om zoveel mogelijk hetzelfde type aan te houden, dat kan problemen voorkomen.

Ok, allemaal hartstikke bedankt voor de tips. Ik ga es ff kijken of ik iets kan vinden van goeie kwaliteit voor niet al te veel geld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan