extra geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

donenbasso

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jul 2008
is het mogelijk om extra geheugen te importeren. de outlook geeft namelijk aan dat er te weinig geheugen is. ik heb alle spam al weggegooid, maar hij is nog steeds te vol. en ik wil eigenlijk niets van de berichten in mijn inbox verwijderen.

Hoi,

Welkom op helpmij.nl.

Ik denk dat je inbox te groot is geworden. Ik raad je aan om nieuwe mappen te maken en dan de oude mails daar naar toe te verplaatsen. De mailtjes worden namelijk in .dbx bestanden opgeslagen en die worden maximaal 2 GB.

Modag

kunnen die mappen gewoon aangemaakt worden binnen outlook of daarbuiten

Welkom op Helpmij.:)

Hebben we het over Outlook of Outlook Express? Als je het over Outlook hebt, dan kun je gaan Archiveren naar een PST bestand. (tevens zal de topic dan naar de juiste sectie verplaatst moeten worden)

Welkom op Helpmij.:)

Hebben we het over Outlook of Outlook Express? Als je het over Outlook hebt, dan kun je gaan Archiveren naar een PST bestand. (tevens zal de topic dan naar de juiste sectie verplaatst moeten worden)

Volgens mij is het Outlook Express als ik het subforum bekijk.

En om antwoord op de vraag te geven, je moet de nieuwe mappen in outlook express aanmaken.

Modag

Volgens mij is het Outlook Express als ik het subforum bekijk.
Dat heb ik ook gezien, vandaar dat ik het aangeef. Er wordt namelijk in het eerste bericht over Outlook gesproken. Er zit toch wel een versichil in deze twee mail programma's.

Hoi Crash,

Oke dacht dat je erover heen had gelezen we wachten op de ts.

Modag

Nee hoor, anders gaf ik niet aan om de topic naar de juiste sectie te verplaatsen, indien het wel Outlook betreft.:)

ten eenrste is het alberto
en ten tweede is het idd outlook express
en ten derde Bedankt

Dan zul je even de optie van Modag kunnen uitproberen. (meer mappen maken) Daar de mailtjes naar toe verplaatsen, die je wil houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan