extra geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerriel27

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Hallo mensen,

Ik heb een laptop gekocht met Windows Vista.
mij computer heeft
Processor: intel(h) Premium(R) Dual CPU T2390 @ 1.86GHz 1.87 GHz
Geheugen (Ram): 1,00 GB
Type computer: 32-Bits besturingssysteem

(is dat een goede laptop)
Maar wat ik wil vragen ik wil me laptop sneller hebben wat zou ik daaraan kunnen doen.
Ik heb van wisselbestanden gehoord, van Extra Ram geheugen kopen.
Maar kunnen jullie mij helpen.

MVG jerriel alvast bedankt

hallo je kan het beste 2 gig erbij kopen om vista lekker te laten draaien en je hele laptop werkt er lekkerder mee groet tattooboy

Van wisselbestanden weet ik nauwelijks iets af maar bij het toevoegen van geheugen dient u een kaart te kopen bij de mediamarkt ofzo die in uw laptop past. Om te weten te komen welk soort geheugen u nodig heeft kunt u in de handleiding van de laptop zoeken. het ligt aan uw laptop hoeveel geheugen u maximaal kunt toevoegen. soms ligt dat al bij de 2 of loopt het op tot de 6. zeg het maar als er nog vragen zijn.
Gr. Kayle

Download de Wizard 2009 en vertel welk moederbord in de machine zit.

Klik

Op basis van de gegevens die je nu hebt verstrekt is het antwoord op je vraag: matige tot middelmatige laptop.

Laatst bewerkt:
wisselbestanden

hallo mensen,
Ik heb een groot spel Bioshock gekocht:D en dat vereist 3 GB werkgeheugen.:confused:
en mijn laptop heeft 1 GB zoals je boven hebt gelezen.
Ik heb gehoord van wisselbestanden, dat je daarmee 3X je GB van je computer kan verhogen.
Zou iemand mij uitkunnen leggen hoe dat moet.:shocked:

P.S. Trouwens ik heb Windows Vista home premium :thumb:

mvg. jerriel :rolleyes:

Jij geeft geen antwoord op de gestelde vragen, dus helaas pindakaas.............

Daarbij de eis van 3gb klopt ook niet....

Minimale Systeemeisen

•CPU: Pentium 4 2.4GHz Single Core processor
•Systeem RAM: 1GB
•128MB RAM Videokaart (NVIDIA 6600 of beter / ATI X1300 of beter, uitgezonderd de ATI X1550)
•Geluidskaart: 100% directX 9.0c compatible geluidskaart
•Hard disc: 8GB vrije ruimte

Aanbevolen Systeemeisen:

•CPU: Intel Core 2 Duo processor
•Systeem RAM: 2GB
•512MB RAM Videokaart (NVIDIA GeForce 7900 GT of beter). DX10: NVIDIA GeForce 8600 of beter.
•Geluidskaart: Sound Blaster X-Fi™ series

ja tuurlijk,
Microsoft zegt dat je maar 1GB nodig hebt voor vista maar als je de pc binnen een kwartiertje wilt opstarten heb je toch 3 GB nodig zoals werd gezegt. Al heb ik zelf 6GB en soms is hij nog an de trage kant. Dus dat klopt voor geen meter. Ze gaan daar dus uit van: Is de pc opstartbaar?
Gr. Kayle

Het ging om de eisen van de game...

en denk je echt dat ie met 1gb niet binnen een kwartier opstart??

dat van een kwartier was een beetje overdreven. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen was dat sommige netbooks 1gb geheugen hadden en dat ze ook nog vista kregen waardoor ze super sloom werden. en zo dacht ik dus ook bij deze laptop. En ik had het forum in de verkeerde volgorde gelezen waardoor ik dacht dat het over vista ging. In ieder geval sorry.
Gr. Kayle

dat van een kwartier was een beetje overdreven. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen was dat sommige netbooks 1gb geheugen hadden en dat ze ook nog vista kregen waardoor ze super sloom werden. en zo dacht ik dus ook bij deze laptop. En ik had het forum in de verkeerde volgorde gelezen waardoor ik dacht dat het over vista ging. In ieder geval sorry.
Gr. Kayle

voor games, heb je niks aan die laptop, 1 GB is veels te weinig, vista heeft zowieso 2 GB RAM nodig om een beetje te kunnen draaien, met 3 GB kan je t meeste wel draaien ook games.

meer geheugen erbij is de enige optie.

Da's natuurlijk wat krom gesteld maar er zit wel enige waarheid in.
M'n notebook met Vista was idle altijd ca 20% belast, met XP nog geen 5%. Dus je hebt meer resources vrij voor andere zaken ;)

Das niet hetgeen waar Mrmusic en ik op doelen...

Maar daar laat ik het verder maar bij.Het bestuur en moderators mogen maar een beslising gaan nemen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan