Extra gmail of alias aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patsy1604

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2012
Goeie dag,

Thuis hebben we 2 tablets en deze synchroniseren beide naar hetzelfde gmail adres. Niet zo slim voor de games. Want nu synchroniseer ik met de tablet (games) van mijn vriendin. graag wil ik dan ook een nieuw email of Alias aanmaken. Doe ik dit in Instellingen -- Accounts en import -- Nog een emailadres toevoegen waarvan je eigenaar bent.?
Als ik daar op klik krijg ik een nieuw venster "Een ander e-mailadres van jou toevoegen".
Het is niet de bedoeling dat ik dit mail adres aan anderen geef, ik wens dit enkel te gebruiken voor synchronisatie tablet - PC en eventueel om daar al de spams in toe te krijgen zodat die niet meer in mijn huidig gmail adres komen te staan.

Kan iemand mij verder helpen?

met vriendelijke groeten, patsy

Een heel verhaal welke ik eigenlijk niet begrijp ?
Je wil gewoon een nieuw e mail adres en deze gebruiken in je mail programma ?

inderdaad Terrarabo, een nieuw email of alias

Roynonix kan ik zo'n alias dan gebruiken om te synchroniseren met de tablet (en mijn partner met het gewone email adres).

vb xx.xxxx@gmail.com is ons gmail adres dat synchroniseerd met de tablet gegevens van mijn partner en ik maak een alias aan xx.xxxxtablet@gmail.com en die gebruik ik om te synchroniseren.

:( Helaas i.v.m. jouw geval 2 tablets enz. dat kan ik je niet beweren ....

Ik gebruik zelf ook twee g-mail adressen op beide krijg ik post zonder problemen enz... :( verder via allebei kan ik op YouTube inloggen etc..

Hartelijk dank voor jullie hulp. ik heb via gmail een bijkomend adres aangemaakt en dit gaat blijkbaar heel goed.

met vriendelijke groeten en nog een goed weekeind, Patsy

Oke dat is mooi opgelost. Goed weekend. Groet van ons allen zeg ik dan maar, mag wel he. :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan