extra partitie met Partition Magic 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henkdrum

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
Berichten
389
Mijn Vader heeft een schijf de C:\, plus A:\ floppie station en een CD rom station.
Nu wil ik Partition Magic 8 een extra partitie maken kan ik dat gewoon ongestraft doen of moet ik dan eerst een geheel geformatteerde C:\ schijf hebben.
Zijn besturings systeem is Win 98 SE
 
Kan je gewoon doen hoor, maar maak voor de zekerheid van de echt belangrijke data een backup, er kan altijd iets mis gaan.
 
Nee, dat hoeft niet als er tenminste genoeg blanco ruimte is.
PM geeft zelf aan wat mogelijk is en stelt ook een secundaire partitie (zoiets) voor.
Als het niet kan geeft PM dat direct aan of krijg je de mogelijkheid van partitie maken niet.
 
Er is namelijk nogal wat mis gegaan.
Zijn Outlook deed vreemd, Dit bleek door virus Netsky.p. te komen en die is nu verweiderd.
En toen heeft ie gewoon Win98SE over de oude heen geïnstalleerd.
Dit kan ik geloof ik wel oplossen door controle systeemwerkset mocht er toch iets ernstigs mis zijn wordt het waarschijnlijk formatteren.
In dat geval moet ik Outlook plus inbel instellingen back-uppen weet iemand hoe dat moet?
 
nu zou partition expert beter zijn dan p magic. Enig idee erover? Even gemakkelijk te installeren? Thx
 
bedankt, de mijne niet
( edit: wat hier stond is ook verwijderd )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ook verwijderd
Azer, zelfde als in de andere tread.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet alleen niet wetend ook brutaal.
Ik stel een vraag en jij komt er dwars doorheen met een kompleet andere vraag over Partition 8.
Of ben ik nu gek.
Mijn vraag is opgelost, stel je eigen vraag maar ga niet door de mijne jassen
Sorry
 
Geen probleem.

stukje verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik verwijder hier een paar posts, omdat dit een kant opgaat die niet is toegestaan in de huisregels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan