extra PCI videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjotrvdh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
ik wil een derde scherm aansluiten op mijn computer met de volgende specificaties:
Videokaart: NVIDIA GeForce 9600 GT
moederbord: Asus P5KPL

de schermen die ik al aangesloten heb is een medion 15" schermpje met maximale resolutie 1024x768 en een LG flatron W1934S

ik heb mijn huidige schermen aangesloten op mijn NVIDIA GeForce en wil de derde aansluiten op een PCI kaartje.

het derde scherm dat ik wil aansluiten is deze

wie weet een goed PCI videokaartje die niet zo duur is?

Laatst bewerkt:
Omdat twee videokaarten tegelijk gebruiken alleen mogelijk is met de daarvoor geschikte hardware als crossfire of SLI

Omdat twee videokaarten tegelijk gebruiken alleen mogelijk is met de daarvoor geschikte hardware als crossfire of SLI

nou nee, het is wel degelijk mogelijk om meerdere videokaarten te draaien zonder crossfire of sli,
ze werken dan alleen niet samen om op één beelscherm de beste prestaties neer te zetten maar dat was ook helemaal niet het doel van pjotrvdh.
als het goed is kan je gewoon een 2e videokaart erbij zetten voor je 3e beeldscherm, heb ik persoonlijk ook gedaan, ik heb dan wel ati maar dat zou volges mij niks uit moeten maken, je moet er wel op letten dat als je een 2e videokaart erin zet dat deze van het zelfde merk is als de eerste videokaart, je eerste was een nvidea, dus je 2e moet er ook een van nvidea zijn, omdat er anders een van de videokaarten het niet doet ( een ati kaart werk niet (goed ) onder ene nvidea driver en omgekeert )
Maar ik kan je geen 100% zekerheid geven omdat ik persoonlijk alleen ervaring heb met meerdere videokaarten van het merk ati , ik weet ook niet 100% zeker hoe het zit met de nvidea driver en meerdere videokaarten, maar het zou moeten kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan