Extra router voor XBOX? Wel zelfde internet abonnement?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mbettinger

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2012
Berichten
3
Ik woon in een appartementencomplex en deel het internet met andere bewoners. De eigenaar regelt het internet. Het internet is prima want via de laptop kan ik downloaden met 3mb/s. Nou heb ik alleen problemen met de XBOX 360 aansluiten. Ik blijf maar melding krijgen dat mijn NAT type strict is of ik krijg een melding over DNS. Nou weet ik zelf hoe ik dit kan oplossen alleen daarvoor moet ik in de router komen. De eigenaar heeft echter de inloggegevens veranderd en wil deze niet aan mij verstrekken omdat hij bang is dat ik dan het internet voor iedereen naar de ***** help. Is er een mogelijkheid dat ik mijn eigen apparaat aanschaf die het internet van de eigenaar doorlinkt ofzo?
Iets van een extra router die ik alleen koppel aan mijn xbox zodat ik hierin zelf de juiste poorten kan openzetten maar wel gebruik maak van zijn internet. Dus dat ik niet een eigen abonnement hoef af te sluiten?
Of zijn er andere dingen die ik kan doen zodat ik wel normaal op XBOX live kan?

Alvast bedankt!

Mark
 
Dat zal niet werken. Ik denk je moet upnp aanzetten. Dat kan niet, omdat je geen toegang tot de router kan krijgen. En sluit je je eigen router achter de ander router aan, dan zal de officiele router je porten dichthouden. Je kan naturlijk eigen internet aanvragen en misschien wil de ene of ander dan liever op je netwerk zitten.
 
Dat zal niet werken. Ik denk je moet upnp aanzetten. Dat kan niet, omdat je geen toegang tot de router kan krijgen. En sluit je je eigen router achter de ander router aan, dan zal de officiele router je porten dichthouden. Je kan naturlijk eigen internet aanvragen en misschien wil de ene of ander dan liever op je netwerk zitten.

Probleem is echter dat ik in mijn eigen appartementje geen aansluiting heb voor het internet. Dus dat zou dan ook niet lukken..
 
Kan je niet de hele internethandel van je huisbaas overnemen?
 
Misschien is het wel het handigste als ik gewoon zelf internet afsluit. Probleem is echter dat ik geen telefoonaansluiting heb in mijn studio. Nou hoorde ik dat het tegenwoordig mogelijk is om het internet aan te sluiten op het TV/Radio signaal (de uitgang waar ik momenteel een kabel naar de tv heb zitten)?
Is dit inderdaad mogelijk? Zo ja, wat raden jullie mij dan voor abbonement aan? Het internet moet goed zijn, ik download veel en wil mijn xbox erop aansluiten. Wat betreft de tv heb ik weinig voorkeuren.

Is het overigens geen probleem dat er dus wel al een tv en internet signaal is geregeld door de eigenaar? Kan ik dan wel gewoon mijn eigen internet en tv aansluiten zonder dat het gevolgen heeft voor alles wat de eigenaar al heeft geregeld?
Niet dat hun signaal afneemt of dat hij dadelijk voor allebei de dingen betaald ofzo?

Alvast bedank.
 
Daar hoef je niet bang voor zijn. Alleen moet je huisbas goedkeuring verlenen dat je extra internet afneemt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan