extra taakbalk in 2e beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

melbie

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Hallo,

Gisteravond heb ik voor het eerst een 2e beeldscherm aangesloten op mijn laptop. Ik had deze instellingen zo ingesteld, dat het
op scherm uitbreiden stond. Normaal ben ik gewend, dat de taakbalk alleen wordt weergegeven op scherm 1. Deze werd nu ook
weergegeven op scherm 2. Is er een mogelijk om deze volledig uit te schakelen op het 2e beeldscherm?

Groetjes!

Standaard krijg je bij Windows 8 op al je monitoren een taakbalk te zien en staan op al die taakbalken de iconen van de actieve en vastgepinde programma’s. Dat kan je aanpassen door met de rechtermuisknop een leeg gedeelte van de taakbalk te klikken en dan voor Eigenschappen te kiezen. Onderin het nu verschijnende vensters zie je de opties voor Meerdere vensters. Met de bovenste checkbox kan je aangeven of je wel of niet een taakbalk op alle monitoren wilt zien. Daar onder kan je aangeven of de pictogramma van actieve programma’s op alle schermen moeten worden getoond (standaard) of enkel op het scherm waarop het programma daadwerkelijk actief is.

Bron: http://pcmagazine.zdnet.nl/help/144766/werken-met-meerdere-schermen-in-windows-8/

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan