Extra virtuele harde- schijf toevoegen in VPC.

Status
Niet open voor verdere reacties.

djbosanac

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2008
Hallo,,

Ik heb hier een VPC geinstalleerd, en er een ISO op draaien.
Nu wil ik een 2de virtuele harde- schijf bij doen. Maar mijn vraag is hoe moet dat allemaal. Een 2de harde schijf erbij toevoegen, die ook zichtbaar is in deze computer.
Dus dat je twee harde schijven ziet.

Alvast bedankt,,

Je gaat naar de settings van je virtuele pc. Dan klik je op hdd 2. Dan klik je op virtual Disk Wizard. Nu kom je in een wizard waar je een nieuwe virtuele hdd kunt maken.
Succes!!

ja klopt, zo ver was ik ook, alleen hij is niet zichtbaar in me computer, dat ik 2 een HD daar zie, hoe krijg ik dat voor elkaar???

Hij is niet zichtbaar in je virtuele pc bedoel je? Welk os draai je op je virtuele pc?

Je zou even bij schijfbeheer kunnen kijken. Start>rechtermuisklik op computer>beheren. Dan klik je op schijfbeheer. Als je dan naar beneden scrolled staan daar de schijven. Waarschijnlijk moet je nieuwe schijf nog geïnitialiseerd/geformatteerd worden.

het is gelukt, ik moest eest virtueel een HD aanmaken, daarna op OK drukken, wanneer dat klaar was.
moest iik weer in settings het opzoeken, en daar vanaf moest ik via windows 7 opstarten, beheren, en instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan