extract now

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritzthefox

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
vroeger als ik op de link klikte van een rarbestand kon ik het automatisch uitpakken met extractnow,nu moet ik het op extractnow slepen en daarna op extract klikken?,iemand een idee hoe dit komt??

extractnow kent mogelijk de extensie .rar niet , deze zal ergens bij instellingen toe te voegen zijn.

Ikzelf gebruik winrar ,deze kent uiteraard de extensie , ook in dit programma kun je extenties toevoegen.

ik denk (als leek ) dat ik me verkeerd uitgedrukt heb
als ik vroeger op de 1ste van meerdere parts van een film of c.d of zoiets drukte met mijn rechtermuisknop kwam de tekst extracthere tevoorschijn waar ik dan op drukte en deze dan automatisch begon te extracten
nu moet ik iedere maal extractnow openen en het 1ste deel er naar toe slep ::confused::confused::confused:
is het soms gemakkelijker werken met winrar en waar kan ik die vinden??

Opzich is winrar bekender en meer gebruikt.
met jou programma is het een kwestie van instellen, wat moet ie allemaal kunnen uitpakken.

winrar werkt op dezelfde manier, na installatie kun je met rechts op een file klikken en dan "hier uitpakken"
wel even kijken of je de 32 of 64 bit nodig hebt

dit kun je vinden om met rechts op "deze pc" of "computer" te klikken daarna op eigenschappen. (windows 7)
dan zie je bij type systeem of je een 32 of 64 bit systeem hebt.

voor 32 bit deze download http://www.rarlab.com/rar/wrar410nl.exe
voor 64 bit deze download http://www.rarlab.com/rar/winrar-x64-410nl.exe

Laatst bewerkt:
Enige verschil is dat Extractnow freeware is en winrar niet.
Lijstje met gratis programma's:
ZipGenius
IZArc
7-Zip
Filzip
Freezip
Alzip
Peazip

ik heb winrar geinstaleerd en ,inderdaad,als ik op de rechtermuisknop klik komt "hier uitpakken "
vroeger kwam(met extractnow) "extract here "ook met de rechtermuisknop te voorschijn maar van de èèn op andere dag gebeurt dit niet meer
Ik zou graag weten hoe dit komt en of ik dat kan terughebben?
ik vond dit namelijk een zeer gemakkelijk programma :o:o:o

In de settings van het programma moet je zorgen dat de optie "Context menu" ingeschakeld is. Onder "Show" kun je de opties aanvinken die je wilt zien wanneer je rechtsklikt op een archief bestand.

Dit staat onder het tabblad "Explorer".

sorry,maar ik benecht maar een leek en versta de uitleg niet
is het eventueel mogelijk om vanaf het downloaden stap voor stap uit te leggen wat ik moet doen

nogmaals sorry voor mijn onwetendheid
:o:o:o

Hopelijk vertelt het bijgevoegde plaatje je genoeg.

Bijlagen

• extract.png
    extract.png
    40,3 KB · Weergaven: 62
zal het proberen als ik terug kom uit het hospitaal,moet vandaag binnen (hernia operatie)
alvast vele dankjes voor de hulp :thumb::thumb::thumb:

Succes met de operatie en veel beterschap.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan