Hallo,
Ik wil een programma installeren op mijn broertje's pc (Windows 7), maar wanneer ik de setup open krijg ik de volgende error:
"Extracting file failed. It is most likely caused by low memory (low disk space for swapping file) or corrupted Cabinet file."
Ik heb dit bestand getest op mijn eigen pc (Windows 8), en op deze computer doet hij het zonder problemen.
Op de Windows 7 pc heb ik het volgende al geprobeerd:
- Opnieuw opstarten
- Systeem schoonmaken (mbv CCleaner)
- Register schoonmaken (mbv CCleaner)
- Uitvoeren als Administrator
- Compatibiliteitsmodus op Windows XP (Service Pack 3)
Alles dus zonder succes.
EDIT: Het bestand staat op een externe harde schijf, dus het wordt niet overgeplaatst van de ene naar de andere pc, wat voor een beschadiging zou kunnen zorgen. Daarnaast heeft de pc nog 900 GB aan geheugen en zo'n 2 GB aan werkgeheugen over.
EDIT 2: Op een andere laptop (Windows 7) werkt de setup ook.
Ik hoop dat een ander met nieuwe ideeën kan komen,
Roeney
Ik wil een programma installeren op mijn broertje's pc (Windows 7), maar wanneer ik de setup open krijg ik de volgende error:
"Extracting file failed. It is most likely caused by low memory (low disk space for swapping file) or corrupted Cabinet file."
Ik heb dit bestand getest op mijn eigen pc (Windows 8), en op deze computer doet hij het zonder problemen.
Op de Windows 7 pc heb ik het volgende al geprobeerd:
- Opnieuw opstarten
- Systeem schoonmaken (mbv CCleaner)
- Register schoonmaken (mbv CCleaner)
- Uitvoeren als Administrator
- Compatibiliteitsmodus op Windows XP (Service Pack 3)
Alles dus zonder succes.
EDIT: Het bestand staat op een externe harde schijf, dus het wordt niet overgeplaatst van de ene naar de andere pc, wat voor een beschadiging zou kunnen zorgen. Daarnaast heeft de pc nog 900 GB aan geheugen en zo'n 2 GB aan werkgeheugen over.
EDIT 2: Op een andere laptop (Windows 7) werkt de setup ook.
Ik hoop dat een ander met nieuwe ideeën kan komen,
Roeney
Laatst bewerkt: