extrawindow

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joke102

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2004
Help, ik snap er niks meer van.
Ik kan op sommige sites geen "links"meer openen.
Zoals bijv. op www.ib-groep.nl is een rekenprogramma, maar die werkt niet. Ik zie alleen onderaan op de pagina verschijnen :
javascript:extrawindow
en kom dan niks verder.

Suggesties of hulp zijn welkom.

Thanks

Heb je in IE de java uitgeschakeld ? zo neen kijk eens hier

Ik kan deze site perfect, met rekenmachine bekijken.

Nee, ik heb dit even nagekeken, maar het staat niet uitgeschakeld. Helaas.............was het maar zo simpel :mad:

kan mss ook aan de instellingen van je firewall, als je die al hebt, liggen. Ik heb dat ook gehad, firewall uitgeschakeld en de koppelingen werkten terug. Je kan wel best de juiste instellingen zoeken zodat je de fw kan laten aanstaan.

Wel leuk dat er zoveel mensen met me meedenken.

Heb de tip op de Microsoft site gedaan en krijg een foutmelding : Kan de opgegeven module niet laden (bij herstel van msjava.dll)

Ook met of zonder firewall maakt niets uit :(

Om nog een voorbeeld te geven, ik kan ook niet op mijn MSN groep antwoorden op een bericht op het prikbord.

Onderin beeld verschijnt javascript :rep 1250. Verder geen foutmelding.

Ik zie op de gegeven link in je 1e post helemaal geen mogelijk aan de linkerkant iets aan te klikken. Heb dan ook in IE de beveiliging op z'n hoogst staan. Zet dat eens op standaardniveau, in IE/Exra/Internet-opties, tabblad Beveiliging en sluit af met OK.

Heb je op die MS-site de gegeven oplossingen allemaal gedaan? Zoals dit:

Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Leeg ook de cache: in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen.'' Sluit de schermpjes af met OK.

Aangezien ik een voorgeinstalleerde computer heb gekocht durf ik niet zo goed instellingen te veranderen, omdat ik bang ben dat er dan dingen fout gaan, en niet meer te herstellen.

Dus als er zich verder geen problemen meer voordoen, laat ik het maar zo.

Joke

Opgelost

Beste iedereen die met me heeft meegedacht om dit probleem op te lossen.

Ik heb het programma Ad-Aware SE gedowload en laten draaien met een fantastisch resultaat.!!

Het probleem is opgelost.

Nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan