extreem hete voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesley Brand

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
vraag me af of mijn voeding aan vervanging toe is of dat ik de fan sneller zou kunnen laten draaien.

Eerst dacht ik dat het aan mijn besturingsysteem of geheugen lag, door the "page_fault_in_nonpaged_area" error, maar het bleek anders. Mijn pc crasht ook regelmatig zelfs op idle.

Had even pcwizard geinstalleerd en wat mij opviel was de temperatuur van mijn voeding.
Die varieerde van 80°C tot 130°C.
2uhlrtj.jpg

145hjo.jpg

Kan iemand mij helpen en zeggen of dit een normale temperatuur is of niet?

bvd, wesley

Die waarde kun je negeren. Voel maar eens met je hand bij de voeding, deze kun je gewoon nog aanraken.

Die waarde kun je negeren. Voel maar eens met je hand bij de voeding, deze kun je gewoon nog aanraken.

Mijn computer crasht wel de hele tijd. Vooral als ik even 5 minuten aan het gamen ben. Enkel wordt terwijl ik aan het gamen ben de Power/Aux temperatuur niet meer weergegeven. (vindt ik wel vreemd)

In het begin voelt de voeding niet al te heet en de fan draait gewoon, maar als hij even een uur aanstaat wordt zelfs de behuizing er warm van. Ik denk dat de temperaturen die worden weergegeven in PCWizard dan toch accuraat zijn.

Warm is wat anders dan heet en de temperatuur die PCwizard aangaf. Als de temperatuur zo warm was, kon jij je kast niet meer aanraken.;)

Warm is wat anders dan heet en de temperatuur die PCwizard aangaf. Als de temperatuur zo warm was, kon jij je kast niet meer aanraken.;)
Hoe kan het dan dat mijn computer crasht wanneer ik spellen speel? (volgens mij ligt het niet aan al die online spellen) :confused:

Laatst bewerkt:
Processor temperatuur, videokaart temperatuur, brak geheugen.

Processor temperatuur, videokaart temperatuur, brak geheugen.

Ik heb mijn geheugen modules aangeduwd, de proccesor snelheid op vol gezet en de graphic driver van me cd gehaalt inplaats van nvidia.com , lag waarschijnlijk daaraan.
Ik hoop dat me pc nu niet meer crasht! thanks dat je me holp crash :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan