Extreem Internet Probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kungfu

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Hallo helpmij-helper/lezers.

Ik heb een probleem dat me echt is gaan dwarszitten namelijk: INTERNET EXPLORER DOET HET NIET MEER!
lees en misschien kan je me helpen groetjes kungfu

Het probleem heb ik overal opgezocht maar ik heb geen oplossingen kunnen vinden. (ook niet installatie betaversie)beveiliging van de computer niks aan de hand Ik werk nog met Vista Home Basic,

Het probleem:

Ik druk op Start, dan op Internet Explorer, dan zie ik Internet maar die doet niks (ook niet als ik wacht) ik zie zeg maar een leeg scherm (geen GOOGLE of een andere startpagina) ik zie alleen nog maar verbinding maken.... maar verder zie ik niks.
Als bijv. op Extra druk en dan wil ik net InPrivate drukken, dan loopt ie vast dan staat er: Windows Internet Explorer (reageert niet) dan staat er opeens
Ja, ik heb nu niet de computer bij de hand dus sorry ik kan het niet in precieze tekst beschrijven.
Internet reageert niet Wat wilt u doen?

Pijltje Internet explorer afsluiten
Pijltje (en dit weet ik niet zo zeer zeker)
Naar oplossingen zoeken

Maar dat leid tot niets....

Weten jullie misschien een link of een oplossing hiervoor?

Ik wil graag weer werken met Internet Explorer! Ik gebruik nu: Opera/FireFox maar ik wil die binnenkort verwijderen omdat ik het niet handig vind om het te gebruiken en je moet plugins downloaden daarom wil ik de vertrouwde internet terug.

Als ik Internet Explorer 9 BETA probeer te installeren dan staat er: Je moet vereiste updates installeren en probeer het dan opnieuw, nou dat heb ik ook gedaan maar ik geen updates vinden bij windows update, Trouwens ik weet niet welke versie ik van Internet gebruik het is: 7 of 8 ik denk 8 want laatst een jaar geleden ong, moest ik een UpDate doen en dat was 8 maar ik weet het niet zeker maar het kan geen 9 beta zijn
Misschien ook 7 dat lijkt mij ook sterk

Ik hoop dat jullie snel een oplossing kunnen vinden!

Thanks.

PS "Hier kunnen typfoutjes instaan! DOOR HET TE SNEL TYPEN!

Laatst bewerkt:
Ga eens naar je Internet opties -> Verbindingen -> Lan settings
Vink daar alles uit en probeer het nog is.

Of installeer een andere internetbrowser, zoals Safari, Opera, Firefox etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan