extreem langzame site

Status
Niet open voor verdere reacties.

paling.vissen

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Hallo allemaal

Ik heb drie websites en twee van deze drie doen het al jaren prima.

Twee doen het prima en staan snel op het scherm , maar de nieuwste is extreem langzaam.
Dit is vreemd want de opzet is exact hetzelfde als de andere sites.
Ik heb ( voor zover mij kennis gaat ) alles gecontroleerd

Mijn vraag aan jullie is wil iemand even in de bron kijken of ik geen blunder over het hoofd zie of zo.

website is :
www.hobbyboekenwinkel.nl
gemaakt met Frontpage 2000

( de andere wel goed werkende sites ook trouwens)

bedankt vast
Gr. John

hij gaat traag maar waarom heb je die java script nodig.

Over de reclame

neem nu maar van mij aan dat de gemiddelde bezoeker van Helpmij.nl niet tot mijn doelgroep behoort.

Ik heb alleen een probleem met deze site waar ikzelf niet uitkom, en vraag graag hulp aan ervaren gebruikers.

Groeten John

Ik maak ook maar een geintje joh.....ik bedoel er niks mee:thumb:

Ik ook,

maar zie jij iets aan de site ?
de bovenrand staat er meteen , maar de rest is zo tergend langzaam en ik weet echt niet waar de fout zit.

Gr. John

Ik zit ook al te kijken. Mijn eerste ingeving was dat je mischien te grote foto bestanden heb maar zo'n fout zou jij niet maken. Ik zoek nog even verder.

Dank U,

Ik vermoed dat het in een gemeenschappelijke rand zit omdat het probleem zich op elke pagina voordoet ( ook op nieuwe pagina's met alleen een paar letters tekst)

Ik denk eerder aan de server aangezien hij extreem lang op verbinden blijft staan...

verbinden9av.jpg

Ja ik heb vernieuwd en ik weet bijna zeker dat het daar aan ligt want als hij daar eenmaal voorbij is laad hij als een speer....

dank U,

Volgens mij probleem opgelost

kijk maar
( ik had hem wel verwijderd maar niet goed geupload )

bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan