extrene harde schijf word niet meer weergegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

evers TM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2010
sinds een paar dagen zie ik mijn externe harde schijf niet meer in deze computer. (maxtor1 TB)
als ik de schijf aansluit zie ik wel een pop-up ballonnetje komen, met; de hardware is geïnstalleerd en kan gebruikt worden.
ook in computerbeheer zie ik de schijf staan, alleen als niet-toegewezen ruimte.

ik draai windows 7 64 bit.
en a.u.b. geen oplossingen als :formatteer hem eerste even... want 1TB aan data is veel :confused::(

na een paar dagen mijn hoofd hierover te hebben gebroken smeek ik jullie dan ten slotte voor een oplossing :rolleyes:
roem en eer voor degene die dit voor me oplost :thumb:

grtz
rik

Laatst bewerkt:
Computerbeheer --> Schijfbeheer --> Rechtermuisknop op volume/schijf --> Nieuw volume --> Wizard doorlopen

Schijf uit de behuizing halen en rechtstreeks aan de pc aansluiten.
Als de schijf nog steeds geen partities heeft (niet toegewezen) dan met testdisk proberen de partitie(s) te herstellen.
Uitleg vind je ook op die site.

testdisk....

ik heb testdisk nu al een tijdje, maar ik kom er niet uit hoe ik het zou moeten gebruiken.
misschien is TESTdisk precies wat het zzegt en gaat het mij niet helpen om de schijf te fixen....
ik kan in testdisk alle mappen zien, maar nergens herstellen....
help?

Klik op "Uitleg" in mijn vorige post.
Daar staat precies omschreven hoe het werkt.

[opgelost]

ik heb uiteraard gekeken bij de uitleg van testdisk, waar ik niet wijs uit werd.
gelukkkig heb ik het met nog 2 man versterking in een uurtje kunnen oplossen, met testdisk. (dankdankdank):)

dank voor alle support!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan