F.E.A.R.(org) Installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo Helper,

Ik heb vanmiddag het originele spel F.E.A.R. gekocht en ben het aan het installeren.

Ik krijg echter een error dat de "toegang geweigerd is" . Weet iemand wat ik moet doen om verder te komen?

Heb een screenshot van de melding bijgevoegd.

groet,

Robin

Bijlagen

ben je als administrator aangemeld binnen windows? Of als een gebruiker met vodoende rechten?

als er meerdere gebruikers zijn op een pc, hebben die niet altijd allemaal de volledige rechten. Het kan zo zijn dat bepaalde gebruikers niets mogen installeren, terwijl anderen dat wel mogen.

Als je toevallig werkt als gebruiker met beperkte rechten, dan kan je dus niet alles doen.

Hallo, ik heb wat gegevens verzameld.

*]Wanneer ik kijk bij Gebruikers zie ik 2 accounts, nl. Gastaccount uitgeschakeld en mijn eigen account als beheerder.

*Wanneer de pc opgestart is hoeft geen account aangeklikt te worden, iedereen kan meteen met de pc gaan werken.

* als ik via Document en settings/All Users en dan vervolgens de map Documenten wil openen krijg ik de melding dat deze niet toegankelijk is. toegang is geweigerd.

*Heb 3 maanden geleden een ander origineel spel probleemloos geinstalleerd

Hopelijk kan aan de hand van deze gegevens de oorzaak en oplossing van het probleem gegeven worden?

groetjes,

Robin

Ok dan. ik had dit vroeger ook. Je hebt last van een 'feature transfer error'. Je ben niet de enige: google :Resultaten 1 - 10 van circa 35.000.000 voor feature transfer error (0,41 seconden)

hoe komt dit nou? Nou, je hebt een bug zitten in je install shield wizard van macromedia. Je hebt zeker windows XP SP2 cooperate edition? Anyway, dit is te verhelpen door de nieuwste versie te downloaden en installeren van installshield wizard.

Toppie! Dit was inderdaad het probleem. Had inderdaad niet "volledig beheer"aangevinkt staan.

Allemaal bedankt. Kon FEAR installeren.

groet,

Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan